Update

25 juli 2017


Hi all!
Het is een tijdje geleden dat ik wat geschreven heb, dat komt doordat ik op vakantie was! In dit artikel geef ik een kleine update. Ik vertel over mijn vakantie en ik vertel je wat over ideeën voor mijn blog! Kijk je mee? 

Vakantie

Ik ben mijn zes weken vakantie goed begonnen, ik ben namelijk meteen vertrokken naar Duitsland. Daar heb ik twee weken op een camping gestaan. De eerste week was het nog heel rustig op de camping, nog lang niet iedereen had vakantie dus waren er ook veel minder mensen op vakantie. Die week heb ik dus ook rustig doorgebracht, ik heb een aantal boeken gelezen, op het 'wifibankje' gezeten voor wifi en leuke stadjes bezocht. De tweede week kwamen er al wat meer mensen en ben ik zelfs nog met een van mijn (vakantie) vrienden naar het klimbos geweest, dus dat was heel leuk!

Blog

Het is heerlijk vakantie, maar ik zit alweer na te denken over Back to school artikelen. Ik wil er dit keer geen serie van maken, maar gewoon een aantal leuke artikelen online gooien. Dus je kan zeker een aantal Back to school artikelen verwachten! Ook ga ik nog met een vriendin fotograferen, en komt er een mini-shoplog online van een aantal kledingstukken. Dus dit is een beetje wat je onder andere kan verwachten hier op mijn blog!

Hoe is jouw vakantie? 

Liefs,

Angela 

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.