Blog anniversary: 2 jaar!

06 juni 2017


Wow! Kan je het geloven?! Vandaag blog ik alweer twee jaar. Twee jaar!! En in die tijd heb ik zoveel artikelen geschreven, foto's gemaakt, lay-out aanpassingen gedaan.... echt heel veel. In dit artikel wil ik jullie een aantal leuke weetjes en wat dingen vertellen die ik heb bereikt met mijn blog, in deze twee jaar. Kijk je mee?

 Het aantal artikelen

Oké, om te beginnen, in totaal staan er 481 artikelen online. Dat is veel. Heel veel. Moet je nagaan hoeveel foto's ik al wel niet heb gemaakt! Ja, ik heb al veel tijd gestoken in mijn blog, en daar kan ik nu op terug kijken, zo leuk!

Bezoekersaantallen, toen vs nu 

Mijn allereerste artikel is 50 keer bekeken, wat helemaal niet zo slecht is! Zulke aantallen gingen een hele tijd door, tot ongeveer Januari 2016, toen waren de bezoekersaantallen (dramatisch) laag. Dat sukkelde een hele tijd een beetje door (het schommelde rond de 20-50, soms een uitschieter) totdat ik vorig jaar Oktober een nieuwe uitstraling gaf aan mijn blog. En blijkbaar had die dat écht nodig. Sindsdien zijn mijn bezoekersaantallen hoger dan ooit en worden mijn artikelen veel beter gelezen, iets waar ik dankjewel voor wil zeggen tegen iedereen die mijn blog bekijkt!

Eerste comment

Ik weet mijn eerste comment nog heel goed. Mijn blog bestond net en ik had hoogstens twee artikelen online staan. Elise (van happilyeverafterx) deed een oproepje met dat als je je blog link doorgaf aan haar, ze je blog zou bekijken en misschien wel een reactie achter zou laten. Tot mijn verbazing reageerde ze en zo is mijn eerste comment van haar!

Populairste artikelen

Ik heb een top drie gemaakt van de meest gelezen artikelen (en het aantal views daar achter) door heel mijn blogtijd heen, en eentje van de afgelopen 3 maanden . Eerst die van de afgelopen 2 jaar:

1. Leuke challenges (1676)
2. Nieuwe camera! (1554)
3. Dingen waar ik God dankbaar voor ben (1550)

Top drie afgelopen3  maanden (op volgorde van de maanden):

1. Instagram archief -Maart (524)
2. Huis van Belle agenda // Mijn schoolagenda '17-'18 -April (258)
3. Instagram Perfect -Mei (343)

Populairste blog serie

Ik heb meerdere series gehad op mijn blog, maar degene die het best liep is toch wel die over HTML en CSS. Ik heb daar 9 delen van gemaakt en ik ben blij dat ik dat gedaan heb! Vooral omdat ik zoveel plezier had in het maken van die artikelen omdat ik er destijds veel mee bezig was. En des te leuker dat het toen ook zo goed werd ontvangen!

Verrassend goed lopende artikelen

Er zijn ook een aantal artikelen die heel goed zijn bekeken, maar waar ik het nooit van had verwacht, kijk maar:

1. MAC Captive(821)
2. Lucardi Choker (775)
3. Schoolrooster (663)

Dit was het dan! Zoals je ziet is het met mijn blog ook niet altijd goed gegaan, ik heb tijden gehad dat ik weinig bezoekers had, maar ook toen had ik er veel plezier in, en daarom ben ik nooit gestopt, omdat ik het zo onwijs leuk vind. Dus ik wil zeggen, heb jij zelf ook een blog, en loopt die nu misschien niet zo goed, maakt niet uit! Als jij er plezier in hebt houd je echt wel vol, en op den duur gaan er echt wel steeds meer mensen je blog bezoeken. Ik heb er twee jaar over gedaan om dit publiek op te bouwen en ik ben er trots op, maar het is zeker niet in een keer gegaan, maar dat maakt niet uit. Iedere blog heeft ups en downs, maar uiteindelijk kom je er wel.

Liefs

Angela


3 opmerkingen

  1. OMG ik ben zo trots op je! dat is echt niet normaal hoe trots ik op je ben. ik lees al sinds het begin van de tweede mee haha. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo gaaf en 2 jaar is ook wel een echte mijlpaal! Dit was ook weer echt een leuk artikel om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.