16th of April

16 april 2017


Hi all!
Vandaag heb ik een een outfit voor jullie. Ik heb al heel lang geen outfit gepost dus leek het me wel weer eens tijd! Ik hoop dat jullie hem tof vinden!













Ik had een denim jumpsuit aan, zelf vind ik hem heel leuk! Hij is van de Bershka en ik heb hem in het zwart. Verder vond ik het heel leuk om bij deze look mijn haren in te vlechten! Het maakt het echt af als je het mij vraagt. Deze dag was het ongeveer 20 graden dus ik kon ook prima zoiets aan, ik vind jumpsuits namelijk het leukst op dagen dat het wat warmer is!

Vind jij de vlechtjes ook zo goed bij de outfit passen?

Fijn Pasen!

Liefs,
Angela

3 opmerkingen

  1. Echt een hele leuke outfit en die vlechtjes staan jou ook zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Omg superleuke outfit!! Staat je zoooo mooi 😻🌹

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ommgg echt heel erg leeukk!! Love it!πŸ˜πŸ˜πŸ’œ

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.