Just a small message

10 maart 2017


Hi all!
Ik heb een aantal dingetjes te vertellen. Gewoon kleine dingen. Gewoon leuk, gewoon gezellig!

Eerlijk gezegd gaat het met school best goed! Ik had heel veel toetsen en heb daar toen een planning voor gemaakt, verschrikkelijk om je er aan te houden maar voor mij heel effectief, ik heb nog geen onvoldoendes gehaald (voor een van die toetsen, niet over het hele schooljaar!) En ik heb het volgehouden en ik ben blij dat het terug te zien is in mijn cijfers, nu is mijn harde werk niet voor niks geweest!

Ik ben aan het sparen voor een nieuwe lens! Ik wil heel graag de 50 mm f/1.8 (grootste voordeel: hele mooie wazige achtergrond en scherp onderwerp) Het is een lens die gemaakt is van plastic, waardoor hij vele malen goedkoper is dan de meeste lenzen! Ook word deze wel eens de '' blogger musthave' genoemd, dus wat dat betreft kan ik niet fout zitten met de aanschaf van deze lens ;)

En niet te vergeten, de afgelopen week ging de temperatuur weer wat omhoog dus hoefde ik niet meer te klappertanden op mijn fiets. Ik vond het heerlijk om gewoon weer eens met een straaltje zon op je snoet de weg naar school af te leggen, zonder gladde sneeuw en dikke wanten, gewoon heerlijk met je enkelsokjes in de sneakers, geen dikke sjaals -ik nog wel met een muts op- maar dat neem ik maar voor lief, het is immers nog maar begin Maart!

Liefs
Angela

3 opmerkingen

  1. Ik ben supertrots op je! ❤ Ik zou willen dat ik me aan zo'n planning kon houden��

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De 50 mm 1.8 lens heb ik ook, echt een aanrader. Je gaat er veel plezier aan hebben en zeker kunnen gebruiken in dit mooi weer. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die 'Bloggerslens' kan ik ook wel gebruiken hij lijkt mij ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.