Photography Challenge

20 februari 2017

Hi all! Ik heb al acht foto's geplaatst van de photography challenge. Ik trapte af met deze foto hierboven, dit is er eentje waar ik best wel trots op ben hihi. Kijk je mee naar de verhalen achter de foto's?

Day 1: Selfportrait

Een zelfportret is altijd leuk, maar ik wilde het iets specialer. Ik heb er een double exposure van gemaakt en ik ben er behoorlijk trots op! Ik vond het ook heel tof dat jullie allemaal zo leuk reageerden, jullie vonden het ook een hele mooie foto!

  Day 2: What you wore

Ik wilde geen outfitfoto, die heb ik al vaak gemaakt, ik wilde iets ander. Ik besloot een flatlay te maken van mijn kleding, iets wat ik nog nooit gedaan had, maar ik vind het niet slecht gelukt! Ik vind het een leuke foto -niet de mooiste uit de challenge- maar ook zeker niet slecht 




Day 3: Faceless selfportrait

Nog maar de derde dag van de challenge, gelijk vrij pittig! Het is lastig om een leuk portret te maken, zonder dat je je gezicht mag laten zien. Maar ik denk dat ik het er toch behoorlijk goed vanaf heb gebracht, al zeg ik het zelf. Ik vind de foto heel leuk, met de zon die er over heen schijnt, niet slecht gelukt! 

Day 4: Technology

Het allerleukste van deze foto vind ik wel dat hij gewoon met mijn telefoon is genomen. En hij is helemaal niet van hele slechte kwaliteit! Hij is juist mooi licht (credits naar filters) en mijn camera staat erop, dat maakt het al helemaal leuk!

Day 5: Close-up

Deze foto is te schattig. Een close-up van een make-up product, daar had ik niet zo'n zin in, maar deze van mijn kat past perfect in deze challenge, ik vind hem zo leuk!

Day 6: Cozy

Op deze foto ben ik echt verliefd. Het licht, de setting, de elementen in de foto, alles klopt! Ja, op deze foto ben ik echt verliefd. En zie je, zelf het plaatje op mijn telefoon past er helemaal bij!

Day 7: Animal

Ik kwam op Pinterest een foto tegen van een kat, en daar zag je alleen maar de staart, ik vond dat zo leuk! Ik wilde dat heel graag zelf proberen dus hup, mijn kat voor de muur geplaatst, en hij liep elke keer weg dus heel gemakkelijk was het niet maar het is toch gelukt, ik vind het een hele leuke foto geworden!

Day 8: Black and White

In deze foto klopt alles, het boek, het licht, mijn haar, yay! Ik vind dit echt een hele mooie foto van mezelf. Deze foto is ook gemakkelijk te gebruiken voor artikelen, dus ik ben helemaal blij!

Ik heb echt gemerkt dat ik heb geleerd hoe mooi binnenfotografie kan zijn, al deze foto's zijn in huis gemaakt, terwijl ik altijd buiten fotografeerde. Ik heb een hele nieuwe stijl van fotografie ontdekt, en daar heb ik ontzettend veel plezier in! O ja, heb je gezien hoe goed alle foto's bij elkaar passen? 




  
Welke foto vind jij het mooist? 

Liefs





7 opmerkingen

  1. Wat een supermooie foto's zeg! En dat zelfportret vind ik ook echt supergaaf gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je foto´s zijn stuk voor stuk zo mooi geworden! De eerste en de laatste zijn mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je foto's zijn echt zó mooi! En, inderdaad, ze passen heel mooi bij elkaar :) De insta feed die je met je nieuwe foto's maakte is supermooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.