One of those Happy Moments

16 februari 2017


Hi all!
Vandaag ga ik jullie weer even bijkletsen! Er staan wat leuke dingen te gebeuren en ik wil wat dingetjes vertellen. Enjoy!

21/02/17

De dag waar ik al zo lang naar uitkijk! Dinsdag 21 Februari (in minder dan een week!!) gaat mijn beugel eruit! Ik heb al twee jaar een blokjesbeugel en nu mag hij er eindelijk uit! Ik was heel blij toen de ortho mij dit vertelde, ik kan namelijk niet wachten om mijn tanden zonder beugel te zien. Dus ik ben heel enthousiast hihi. Er komt natuurlijk een artikel online waarin ik erover vertel, met voor en na foto's! Ik ben hele benieuwd wat jullie ervan vinden!

Lush

Maandag plaatste ik een bestelling bij Lush, ik zou zo de hele webshop leegkopen. Gisteren kwam ik uit school (een verschrikkelijke schooldag) en stonden er heerlijke tompouces klaar (Happy Moment No.1) En er stond een pakketje op tafel (Happy Moment No.2) Met je ogen dicht kon je al weten waarvan het was, de geur verraadde het al: Lush! I loooooove Lush. Love Frozen Bathbomb. Love The Comforter Bubble Bar. Love Galactic Bath Bomb. Dat was dan ook de bestelling. Een pakketje vol liefde, geur en kleur!

Pip

Drie deuren, krant bezorgen, krant bezorgen, krant bezorgen. Omkijken. Je kat zien. Hem roepen en hij komt op me afrennen. Tot mijn verbazing loopt hij met me mee, super lief! Samen huisje voor huisje de krant bezorgen. Een half uur lang. Hij heeft een half uur meegelopen! Hij is me gevolgd op de voet. Echt heel lief. Hier word ik zo blij van, dit laat zien dat hij me herkent en me lief vind, super schattig. Dit maakte trouwens het bezorgen van krantjes een stuk leuker!

Wat is jouw 'Happy Moment' van de afgelopen week?

4 opmerkingen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.