·Blogger Meeting in Utrecht·

01 november 2016


Hi all!
In de herfstvakantie had ik voor het eerst een blogger meeting! Best spannend, maar ook super leuk. In het artikel van vandaag vertel ik jullie alles over onze meeting in Utrecht!

We hadden om kwart over 10 afgesproken op Utrecht Centraal, om precies te zijn, bij de piano. Anna en ik reisden samen en aangekomen op het station konden we de piano niet vinden! We waren naar de verkeerde kant van het station gelopen, hoe typisch haha. Gelukkig vonden we de piano en daar stond Eva al op ons te wachten, super leuk! Roos die kwam wat later, maar rond kwart voor 11 liepen we gezellig met z'n allen de stad in.

We liepen als eerste de Monki in, de eerste beste winkel die we zagen. Wat een goede keus was want Anna die scoorde gelijk een zwarte broek waar ze al heel lang naar op zoek was, hoppa! Vrijwel meteen daarna gingen we naar de Hema, waar we hebben geluncht (soort van) wat erg lekker was, want ja, duh, het is Hema en dat is sowieso lekker!

Daarna zijn we heel veel winkels in en uit geweest (lees: Pull and Bear, Polette, Dr. Martens, sneaker winkels, Only, H&M, Urban Outfitters en nog veel meer) maar we hebben geen van allen wat gekocht. We kwamen wel een super leuk winkeltje tegen waar je zegmaar je eigen choker kon samenstellen, alleen dat was nogal een gedoe, dan moet je zelf het hangertje vastmaken met een sluiting en dat dan weer aan je draad. Tja, ik ben er niet heel goed in, en ook het personeel was nogal onvriendelijk dus dat alles zorgde ervoor dat we dan allemaal niks hebben gekocht, helaas.

Na dat winkeltje met de chokers zijn we op zoek gegaan naar een plek om foto's te schieten. We vonden een mooi plekje aan het water en hebben daar behoorlijk lang staan fotograferen! Ik denk dat ik later nog wel een apart artikel maak met de foto's, als jullie dat leuk vinden!

Al met al vond ik het super leuk en gezellig, ook ben ik voor het eerst in Utrecht geweest en heb ik het zeker naar mijn zin gehad! Hieronder vind je linkjes van de blogs van de meiden, dan kun je die ook bezoeken als je wilt!

Brandnewdaynl
Soitsrose
Weheartpolish

Liefs

1 opmerking

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.