•That thing called school•

25 oktober 2016


Hi all!
Vandaag ga ik jullie even bijpraten, en dan vooral over school. En wat andere dingetjes. Lees je mee?

School is momenteel heel druk. Ik heb er dan ook bewust voor gekozen om in de vakantie niet heel veel vooruit te bloggen en gewoon lekker te ontspannen. Ik wil wel heel graag bloggen, maar school neemt veel tijd in beslag. Veel meer dan vorig jaar, naar mijn idee. Ik vind het best pittig en daarbij heb ik ook nog bijles zodat mijn Wiskunde niet omlaag gaat. Ik ben tot nu toe best wel tevreden met mijn cijfers, sommige dingen zou ik graag wat hoger zien maar ik sta zeker niet slecht.

Ik moet dit jaar trouwens profiel kiezen, in februari al! Dus eigenlijk hebben we nog best weinig tijd, gelukkig weet ik al een beetje wat ik wil. Ik denk dat ik Natuur & Gezondheid ga doen, en ik denk dat ik als taal Duits neem, maar dat weet ik nog niet helemaal zeker. Of ik Wiskunde A of B ga doen weet ik niet, eerst maar kijken wat de leraar zegt, maar ik denk dat het A word haha. Bij dit profiel kies ik sowieso Natuurkunde en geen Aardrijkskunde. Als ik ergens een hekel aan heb, dan is het Aardrijkskunde! Dat is ook het enige vak waar ik een onvoldoende sta, dus tja.

Dus dit is de reden waarom ik een beetje afwezig ben op mijn blog, maar er komen zeker nog regelmatig artikelen online hoor! Binnenkort komt er eentje over mijn Blogger Meeting in Utrecht, dat word een super leuk artikel! En natuurlijk komt er een collab aan dus er staan een hoop leuke dingen op de planning, yes!

Liefs

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.