•New Lay-out•

16 oktober 2016

Hi!
Whaaaaaa ik ben zo excited! Hebben jullie mijn nieuwe lay-out gezien? Ik ben er zo onwijs blij mee! Ik kan mijn geluk niet op.

Mijn lay-out zat me al een tijdje dwars, hij was zeker niet lelijk, maar het was tijd voor iets nieuws. Een stapje professioneler, een stapje hoger. Een vriendin van mij vertelde dat ze haar lay-out van Etsy had. Ik kende dit concept wel, maar ik vond het altijd een beetje vaag. Ik vroeg aan haar of het lastig was, zo'n template downloaden. Ze vertelde me dat dat hartstikke meeviel en zo hakte ik de knoop door, voor €5,65 kocht ik het template Kell.

Gelijk werd ik al half zenuwachtig, unzip het pakket? Hoe dan? Uiteindelijk had ik het gevonden, kreeg ik alle codes en het XML bestand. Dit lukte prima! Ik prutste wat voort, snapte niet waarom mijn 'slide' het niet deed en ook mijn header was verdwenen. Ik ging nog eens door de downloads die ik had ontvangen (een soort handleiding, en net als ieder ander mens las ik die natuurlijk niet) maar nadat ik het had gevonden ging alles als een speer, en mijn nieuwe lay-out stond online.

Zo zie je maar weer, ik ben ook niet altijd even slim bezig haha. Maar het is wel gelukt (met een beetje hulp van Roos) en er staat nu een prachtige lay-out. En ik ben blij. Het toffe vind ik dat je pas een titel ziet zodra je met je muis over de afbeeldingen gaat, en doordat de foto's er als een soort 'feed' staat is dit een leuke uitdaging om mijn fotografie kunsten te verbeteren, ik heb er zin in.

Wat vind jij van mijn nieuwe lay-out?

4 opmerkingen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.