Jarig met de dieren •15•

04 oktober 2016


Hi all!
Vandaag is het dinsdag 4 Oktober, een dag die de meeste van jullie zullen kennen als Werelddierendag, maar voor mij is het nog specialer want vandaag ben ik jarig! Tegelijk met de dieren hihi.

Vandaag ben ik dus jarig en ik ben 15 jaar geworden. Helaas valt mijn verjaardag op een dinsdag en moet ik tot (jawel) 5 uur naar school. Omdat we een excursie hebben. Naar een museum. Ik houd niet van museum. Maar dat mag de pret niet drukken want met je klas op stap is ook leuk en natuurlijk krijg ik ook kaartjes en cadeautjes en taart dus ik word wel verwend :)

Er komt trouwens ook een artikel online met de spulletjes die ik heb gekregen voor mijn verjaardag, dus stay tuned!

Liefs,
Angela

2 opmerkingen

  1. Gefeliciteerd!!!! Ik ben benieuwd wat je allemaal krijgt, laat je maar lekker verwennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had je al een berichtje gestuurd, maar alsnog: gefeliciteeeeeerd! Ik ben benieuwd naar de cadeautjes die je kreeg :)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.