Catrice HD Liquid Coverage Foundation 02 Rose Beige

21 oktober 2016

Hi! Vandaag heb ik de review van de nieuwe foundation van Catrice! Het is een heel ander soort foundation dan de normale foundations die ik heb getest, daarom was ik heel benieuwd naar deze, maar hij pakte helaas niet zo uit als ik wilde...

Als aller eerste: de verpakking is heel mooi! Ik houd van mat glas, en de verpakking is heel handzaam. Helaas is de kleur niet goed (er is nog een kleur lichter hoor) en hij is niet zo zeer te donker, maar zo oranje! Ik lijk net een wortel, het is echt niet mooi.

Om hem toch voor jullie te testen heb ik hem gemengd met witte dagcrème, zo heb ik hem naar een normale kleur gemaakt en een paar keer gedragen. De dekking is helaas heel erg licht, je ziet alles er doorheen, wat ik heel jammer vind. Dit beloofd de foundation:

- Mattifying
-Second skin effect

Mat is hij zeker! Maar dat second skin effect is ver te zoeken, ik zie overal schilfers (ik heb dan wel een droge huid) en hij ligt er heel erg op, je ziet goed dat ik foundation draag (en dan heb ik hem al gemengd met voedende crème!) Ze zeggen wel eens ja maar met een droge huid moet je ook geen matte foundation dragen! Maar de All about Matt foundation van Catrice is mijn favoriete foundation en die heeft dat schilfer effect helemaal niet.

Zoals je hoort ben ik niet heel enthousiast over deze foundation, de kleur is mijn eigen schuld, ik had gewoon lichter moeten kopen. Maar de dekking, schilfers en het feit dat mijn huid zonder deze foundation ongeveer mooier is dan met, zegt mij genoeg, laat hem lekker liggen!

Deze foundation is te koop bij Kruidvat voor €6,99

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.