•Candlelight•

17 oktober 2016

Wollen sokken, grote kop chocolademelk, en met bevroren tenen op de fiets. Maar een van de allerleukste dingen vind ik toch wel kaarslicht. Candlelight.

Krijg jij bij het zien van deze foto hierboven ook niet een onwijs gezellig gevoel? Ik word er in ieder geval heel blij van. Kaarsen zijn zo gezellig, ze maken de sfeer in de winter. Ze verwarmen (voor mijn gevoel) altijd het hele huis, letterlijk, maar vooral figuurlijk. Of die geur als je binnenkomt, heerlijk. Als ik later op mij zelf woon ga ik eerst naar de Ikea om alle leuke kaarsen bij elkaar te sprokkelen, het hele schap leeg te kopen en ze vervolgens overal in het huis neerzetten, en dan moeten ze eigenlijk ook nog een vanille geur hebben!
Ik heb een leuk nieuwtje! Binnenkort komt er een nieuwe collab aan! Het thema is herfst/winter en er komt 4 weken lang elke vrijdag een artikel online in samenwerking met..........zeg ik nog niet! Dit zien jullie 4 november, dan komt het eerste artikel online! Ik zeg je alvast dat ik er super veel zin in heb want het heeft onder andere te maken met boeken, en als ik ergens van houd dan is het wel boeken lezen. En het liefst lees ik een boek terwijl er een kaars staat te branden die het hele huis vult met vanillegeur. Kan niet missen.

Wat geeft jou het ultieme wintergevoel?


1 opmerking

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.