Battle: Catrice vs Essence luminizer palette

18 oktober 2016


Hi!
Ik liep door de Kruidvat en zag twee ongeveer dezelfde paletten, tijd voor een vergelijking! Ze lijken mega veel op elkaar dus dat is superleuk, en aan het einde van het artikel vind je de uiteindelijke winnaar!


Catrice deluxe glow highlighter palette

Dit paletje van Catrice is heel mooi, het enige is dat hij best wel stroef is, de poeders zijn niet heel zacht. De kleuren zijn wel mooi, maar die echte glow zie ik niet, de poeders zijn namelijk vrij mat. Wat niet heel erg is, zeker bij de donkerste kleur in het palet vind ik het juist wel mooi, alleen de twee highlighters mochten wel iets opvallender.

Essence shape your face luminizer palette

Ook het palette van Essence heeft drie kleuren, en ik merk meteen dat de poeders zachter zijn. Ook bevat de middelste kleur een beetje grove glitters, wat ik wel mooi vind want op het gezicht worden ze juist 'minuscuul' en dat maakt dat de highlighter mooi opvalt. Ik vind dit paletje heel mooi, zeker voor de prijs!
 Catrice Palette
Essence palette

Conclusie

Beide paletten zijn mooi en zijn hun geld absoluut waard. Mijn favoriet is die van Essence, ik merk dat de poeders bij Catrice wel erg stroef zijn, en die van Essence voelen veel zachter aan. Ook vind ik het een pluspunt dat de twee highlighters in het palet van Essence meer opvallen, maar de matte (subtiele) bronzer van Catrice is ook favoriet.

Beide paletten zijn het kopen waard! Ben je meer van de matte kleuren? Ga dan voor Catrice. Houd je van een opvallende highlighter dan is het luminizer palette van Essence meer jouw ding. En wil je voor de goedkoopste gaan? Dan past Essence ook het meest bij je!

Catrice deluxe glow highlighter palette €4,59 o.a. te koop bij Kruidvat

Essence shape your face highlighter palette €3,99 o.a. te koop bij Kruidvat

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.