P HO T OG R AP H IN G •Fall outfit•

26 september 2016


Hi all!
Vandaag heb ik weer een outfitje voor jullie. Eigenlijk twee in een, ik heb twee outfits gefotografeerd met dezelfde broek, alleen een ander shirtje. Een soort 'dubbel outifit', ik hoop dat jullie het leuk vinden!





De foto's van de eerste outfit heb ik binnen gemaakt, daarom stop ik ook twee outfits in een artikel, omdat ik foto's binnen altijd wat minder leuk en sfeervol vind dat buiten! Maar ik vond ze toch weer te leuk om niet te delen, dus ik heb er toch een paar in dit artikel gedeeld hihi.















Outfit nummer twee vind ik ook heel erg leuk, ik houd van dit shirtje! En ook de broek zit als gegoten, i love it!! Beide items komen van de Bershka, daar hebben ze super leuke kleding van goede kwaliteit en voor een leuk prijsje. Eigenlijk koop ik altijd al mijn kleding van de Bershka, omdat ik daar altijd zo goed slaag, ja, echt een aanrader!

Wat vinden jullie trouwens van de foto's? De foto's met de bladeren was gewoon een probeersel, maar ik vind ze nog verrassend goed gelukt! Ik vind het wel een leuk effect geven, ook al kijk ik op sommige shots (die ik niet gedeeld heb ;) een beetje raar, maar ach, het was wel heel leuk om te doen!

Liefs,
Angela 

4 opmerkingen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.