·Ouftit recap·

18 augustus 2016


Hi allemaal!
Vandaag deel ik 1 foto van alle outfits die voorbij zijn gekomen op mijn blog! (Voor zover ik de foto's nog heb dan) En ik geef commentaar op de outfit, kijken of ik er nog net zo tevreden mee ben als toen haha.


Dit was de allereerste outfit die ik heb gedeeld op mijn blog, dit is dan ook niet gefotografeerd met mijn huidige camera, wat je ook wel kunt zien. De outfit zelf vind ik nog steeds heel erg leuk! Ik zou denk ik alleen mijn All Stars verwisselen met mijn Nikes, want die geven wat kleur aan de outfit.

De twee foto's hierboven zijn op dezelfde dag gemaakt en al van betere kwaliteit dan de vorige, maar deze foto's zijn door een vriendin gemaakt die super goed kan fotograferen, dus dat scheelt :)
Deze outfit is de eerste outfit die ik echt met mijn camera heb gemaakt. Je kan ook wel zien dat dit de eerste keer was: de kwaliteit is niet super, ik heb bijna geen scherptediepte, de achtergrond is niet mooi en de outfit niet super. (Dit was dan ook de 'noodoplossing outfit')
Bij deze outfit ging het al stukken beter. Achteraf gezien vind ik de achtergrond ook niet super, maar ook niet slecht. Verder vind ik het shirt wat ik draag heel leuk, en mijn haar zit hier mooi want ik had het een beetje gestijld.
Deze outfit vind ik leuk, de kwaliteit is goed, en de achtergrond op zich wel leuk, geen slechte foto al zeg ik het zelf!
Van de foto's van deze outfit ben ik niet zo'n fan. Ze zijn namelijk binnen gemaakt en dan zijn ze altijd minder mooi dan dat je ze buiten maakt. De outfit vind ik overigens wel leuk.
Nope, ook van deze outfit foto ben ik niet zo'n fan, ik vind een muur als achtergrond (achteraf) nou eenmaal niet zo geweldig.
Hier weet ik niet echt wat ik ervan moet vinden, de outfit is leuk, maar de achtergrond en de foto zelf vind ik niet echt geweldig. Dit had beter gekund!
Deze vind ik al leuker, mijn outfit is leuk, de achtergrond niet geweldig maar ik heb wel mooie scherptediepte waardoor de focus mooi op mij ligt. Ook vind ik het licht hier mooi.
De foto's van deze outfit zijn leuk, de outfit zelf vind ik ook tof en de foto is goed gelukt. Maar hij spat absoluut niet van je beeldscherm af, hij is mooi, maar niet de beste die ik heb gemaakt.
Deze foto's vind ik leuk en de achtergrond vind ik mooi. Ook de outfit vind ik super tof! Ik denk dat dit een van mijn favoriete foto's is!
Maar de foto's van deze outfit vind ik ook super vet! Ik vind de outfit super leuk en de achtergrond mooi en de foto's zelf heel tof, deze is zeker een favoriet!
Ook deze vind ik leuk, mooi en ik ben er dik tevreden mee. Dit is de meest recente en wie het artikel gelezen heeft zal hem ook vast wel herkennen.

Ik vind dat je wel vorderingen kunt zien, de foto's zijn echt beter geworden! Ik vind wel dat ik trouwens relatief weinig outfits heb gedeeld, maar ik wil zeker meer outfits delen! Want ik vind het super leuk om te fotograferen en ook door jullie worden de artikelen goed ontvangen dus dat is super tof!

Welke outfit vind jij het mooist?

1 opmerking

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.