•Londen Shoplog• Superdrug, Lush, Selfridges, Boots, etc

29 augustus 2016


Hi all!
In de vakantie ben ik naar Londen geweest en daar heb ik natuurlijk heel veel geshopt! Vooral make-up van allerlei merken, zo heb ik geshopt bij Selfridges, Superdrug, Lush en ben ik bij 4 Boots filialen geweest, kortom, ik heb genoeg spulletjes om te laten zien!

Superdrug

Naar deze winkel keek ik het meeste uit, hier hebben ze namelijk Sleek, Make-up Revolution, RealTechniques, Collection, Barry M, zoveel! Ik heb me dan ook flink uitgeleefd en hele mooie dingen meegenomen!

RealTechniques Sculpting Brush

Ik zocht voor een goede kwast om te contouren, en deze schuin afgesneden, compacte Sculpting brush is daar zo fijn voor! Je kan heel gericht aanbrengen en blenden, en hij is natuurlijk super zacht! 

 Sleek au Naturel 

 Ik heb al heel veel goede verhalen gehoord over de Sleek I divine paletten, en daarvan koos ik au Naturel, een palet waarmee je hele mooie alledaagse maar ook heftigere looks mee kunt maken!

 Make-up Revolution Blush Palette Golden Sugar

Wauw wat een mooi palette! Hier zit een highlighter in, een aantal prachtige blushes in hele bijzondere kleuren en patronen en zelfs nog een contour kleur!!

 Make-up Revolution Ultra Contour palette

Hier ben ik ook zo blij mee! Hier zitten drie hele mooie en gepigmenteerde contour kleuren in, een aantal highlighters, een bananapowder en een gewone powder, een heel multifunctioneel palet!

 Make-up Revolution Fortune favours the brave 

Een oogschaduw palet met 30 (!!!) kleuren, mat, glanzend, gebakken, metallic, alles! Dit is zo'n mooi palet! Ik betaalde maar 10 pond, voor 30 kleuren! Dat is echt heel weinig voor zo veel oogschaduws, en ook nog van goede kwaliteit!


Boots

Naar Boots ging ik onder andere voor de NYX Soft Matte Lipcream, maar ik kwam ook nog een RealTechniques kwasten set tegen met 50% korting en nog wat andere dingetjes, dus kijk snel mee!

Collection lasting perfection concealer

De beste budget concealer, als je menig beautyblogger moet geloven. En ja hij is goed! Hij is fijn, maar naar mijn mening niet beter dan bijvoorbeeld de Liquid camouflage concealer van Catrice. Dus wat dat betreft zou ik hem niet persé nog een keer hoeven kopen.

RealTechniques Starter set

Van 22 pond naar 11 pond, 11 pond voor 5 kwasten van RealTechniques is geen geld! Hiervoor kocht ik twee oogschaduw kwasten, twee kleine kwastjes en een wenkbrauw kwastje, en ik vind ze allemaal heel fijn!  
 

NYX Soft Matte Lipcream in Stockholm & Abu Dhabi

Ik wilde eens wat bruinere, matte lipkleuren proberen en ik bedacht mezelf dat ik dat wel eens met de zo geliefde matte lipcreams van NYX kon doen. En wat was dat een goede keuze! Ik heb twee mooie kleuren uitgezocht die ik al heel vaak heb gedragen!




Claire's 

Ik ben ook nog naar Claire's geweest en heb daar drie super leuke hoofdbandjes uitgezocht!


Lush

In Engeland hadden we 2 weken lang een bad, en omdat we in ons huis geen bad hebben, hebben we met zijn allen heel veel bath bombs gekocht! Ik laat ze hieronder allemaal zien en zet de namen erbij met een korte beschrijving.

 Black Berry Bath Bomb -Een paars bad

 Sex Bomb -Een roze bad met een roosje

 Yoga Bomb -Een mix tussen een oranje/geel bad

 The Comforter Bubble Bar -Een roze bad met heel veel schuim!

 Lava lamp -Een oranje met paars bad

 Sakura -Een wit bad

 Dragons Egg -Een wit bad met allemaal kleuren

 Blue Skies Bubble Bar -Blauw bad met heel veel schuim

 Frozen Bath Bomb -Helder blauw bad


Sacred Lotus (Oxford street exlusive!) -Paars bad

Guardian of the forest -Groen bad


Selfridges

Gucci, Chanel, YSL, alles! Alles alles alles. Zoek en daar zul je het vinden. Maar maak je geen zorgen, ik heb geen 1000 pond aan een item van Gucci uitgegeven, ik heb me ingehouden en heb het is bij 1 item van MAC gebleven!

MAC Soar lipliner

Aaaah ik ben er zo blij mee! MAC Mehr is een van mijn favoriete lipsticks en deze lipliner past daar perfect bij! Hier ben ik heel erg blij mee!

Dit waren dan alle items! Heel veel zoals je ziet, maarja, ik kom dan ook niet elke dag in Londen. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en laat me weten wat jij zou kopen als je in Londen zou zijn!

6 opmerkingen

  1. Woooowww zoveel van de lush😱😱😱 en superleuke spullen angeelaa❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat heb je veel gehaald! Wel heel tof allemaal hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woowwiee super gaaf! Mac Soar staat nog altijd op mijn wishlist! Dat lijkt me zo'n mooi product! Ook het oogschaduwpalette en de lipcreams wil ik graag nog aan mijn stash toevoegen! Echt super mooie producten Angelaa!! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een superleuke items heb je gehaald! Hele toffe dingen! Wil ook heel graag nog een keer een bath bomb uitproberen, helaas heb ik thuis geen bad :(. Super leuk artikel om te lezen! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woow wat heb je veel gekocht! Maar wel echt mooie en leuke dingen allemaal :) Komen er ook reviews van?

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.