Garnier Micellair Water Battle

19 augustus 2016


Hi allemaal!
Ik gebruik al lange tijd de groene variant van de Garnier Micellair water serie (ik heb daar een review over geschreven, het was een van mijn allereerste artikelen!) maar ik wilde ook graag andere varianten proberen, ik koos voor de roze en de allernieuwste: de variant met olie! Vandaag staan ze allebei in de battle, ben je benieuwd wie er wint?


De twee flessen kosten beide hetzelfde, hebben evenveel inhoud en zijn voor hetzelfde bedoeld: make-up verwijderen van de ogen, lippen en het gezicht.

De olie variant
De olie variant is bedoeld voor een normale tot droge huid. En dat vind ik super chill want ik heb een vrij droge huid dus dit is ideaal! Voor dat je hem gebruikt moet je schudden zodat het olie met het reinigingswater vermengd, dan doe je het op een wattenschijfje en haal je je make-up weg! Ik vind deze variant heel fijn omdat hij heel goed werkt bij mijn huid. Het maakt mijn huid zacht, terwijl de groene hem juist iets droger maakte. Dit komt zeker door de olie die erin zit en dat werkt super voor mijn huid! Ook haalt hij de make-up goed weg, olie staat erom bekend hardnekkige make-up te kunnen verwijderen.

De roze variant
Ook van deze variant ben ik fan. Hij haalt make-up goed en snel weg, laat geen restjes achter en maakt mijn huid niet droger. Deze kan je zo gewoon gebruiken, zonder te schudden. Ik vind deze fijner dan de groene, omdat hij mijn huid niet droger maakt, wat de groene wel een beetje doet.

Conclusie
Allebei halen ze make-up goed weg, snel en ze drogen mijn huid niet uit. Maar....de olie variant maakt mijn huid zachter en voed hem wat meer. Ik vind hem persoonlijk iets fijner, dit komt denk ik wel doordat ik een droge huid heb. Ben je een vettig type huid? Dan denk ik dat de roze of de groene net wat fijner is. Maar voor mij wint de olie variant het van de roze!

Heb jij wel eens de Garnier Micellair Water gebruikt?

1 opmerking

  1. Super leuk! Ik gebruik al een tijdje de roze micellair water en het is echt een fijn product. Ik ben nu ook wel heel benieuwd geworden naar de variant met olie! Liefs Anna

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.