Brugklas agenda ·Back 2 School #3·

08 augustus 2016


Hi allemaal!
Inmiddels ga ik naar de 3e klas maar ik ben natuurlijk ook brugger geweest. Ik ben altijd al iemand geweest die goed plant, ik houd alles bij en schrijf alles op. Als ik dan naar mijn agenda kijk van de brugklas kan ik ook precies zien wat ik die dag moest doen, ook staan er soms gekke dingen in en dat alles wil ik graag met jullie delen!

 Dit zijn mijn notities, niet zo veel haha!
 Mijn cijferlijst van de brugklas. Op mijn eindrapport eindigde ik precies gemiddeld een 7!
 Yay, hier was mijn verjaardag! Super gek, daar werd ik 13, nu word ik alweer 15! Ik ging die dag met een vriendin naar de Huis van Belle dag, heel toevallig viel die op mijn verjaardag!
 Mijn allereerste toets.... Ik was toen heel zenuwachtig voor het cijfer, heel grappig, want nu heb ik dat helemaal niet meer zo.
 Dit heb ik heel expliciet opgeschreven, kan niet missen, hier had ik een Nederlands repetitie!

 Ik weet niet waarom ik hier allemaal !!!!!! heb neergezet, ik verveelde me zeker.

 Er was ook een hele bladzijde uit mijn agenda gescheurd....
 Yay hier waren we vrij!

 Op de dagen hierboven had ik het heel druk. Ik weet nog wel, ik moest in een paar dagen een heel verslag schrijven (in het engels!) en doordat ik ziek was geweest stond ik dus onder tijdsdruk dus heb ik avonden doorgewerkt haha. Gelukkig hadden ze dit jaar het verslag afgeschaft.

 Valentijnsdag <3
 Het toneelstukje van Geschiedenis. Ik heb er nog steeds de smoor in. Wat een rot opdracht was dat!
Laatste lesdag! Mooiste dag in heel de agenda!

Dit was dan het een na laatste artikel uit de Back 2 School serie! Volgende week laat ik jullie mijn schoolspullen zien, en dat is dan het laatste artikel! Anyway, ik hoop dat je dit artikel leuk vond om te lezen!

X
Angela

2 opmerkingen

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is zo ongelofelijk leuk xx Lisa❤️ Mijn telefoon is dood dus ja dan maar even zo

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.