Boekrecensie: Elke nieuwe morgen ~Karen Kingsbury

06 augustus 2016

Hi allemaal!
Ik heb weer een boek uitgelezen en het is weer tijd om jullie hier mijn mening over te geven! Ik verklap je alvast dat dit een heel mooi en tranentrekkend boek is. Kijk je mee naar mijn verdere review?

Waar het boek over gaat

Ali is een fervent paardrijdster. Behalve haar naaste familie weet niemand hoe slecht dat voor haar is. Ze lijdt namelijk aan taaislijnziekte, en elke longontsteking kan haar dood betekenen. Maar dit jaar heeft Ali slechts één doel voor ogen: samen met haar paard Ace geschiedenis schrijven - zo lang het nog kan.

Cody is een stoere rodeorijder. Zijn woede jegens zijn vader, die hem in de steek liet toen hij acht jaar was, geeft hem de kracht waarmee hij de stieren in de arena de baas kan. Voor mensen sluit hij zich af. Ali neemt altijd deel aan de paardenraces die aan rodeo's voorafgaan. Ze houdt haar ziekte angstvallig geheim. Wanneer Cody de waarheid achterhaald, laat ze hem aarzelend toe in haar wereld. Maar hun tijd samen is slechts kort... en elke nieuwe morgen is oneindig kostbaar. Is hun liefde de hoogste prijs waard?

Mijn mening
Wauw! Ik houd van dit boek, ik vond het zo'n mooi en bijzonder verhaal! Ik heb hem bijna in 1 ruk uitgelezen, ik wilde zo graag weten hoe het afliep! Ja, dit is een bijzonder boek over een bijzondere vriendschap die uitgroeit in een bijzondere liefde. Heel mooi boek, dit is echt een aanrader! Dit is mijn tweede boek dat ik lees van Karen Kingsbury, eerder heb ik al 'De redding' gelezen, een boek over de Twin Towers, en ook dat boek kon ik niet naast me neer leggen, zo graag wilde ik weten hoe het afliep. Dus ik denk dat ik wel kan zeggen dat ik een beetje fan ben van de boeken van Karen Kingsbury.

Lijkt jouw dit boek leuk?