Been there, Done that Tag

04 augustus 2016


Deze leuke Tag over reizen en vakantie kwam ik tegen op VeraCamilla.nl, ik las de eerste vraag en wist meteen dat ik deze Tag wilde invullen, zo leuk vond ik hem! Dus vandaag vul ik al deze leuke vragen voor jullie in, kijk je mee?

Welke landen van de wereld heb je al bezocht?
Duitsland
Roemenië
Dominicaanse Republiek
Engeland
Indonesië
Zwitserland

Welke bestemming staat bovenaan je verlanglijstje? Met andere woorden: waar wil je ECHT nog een keertje heen?
Ik wil super graag naar New York, Portugal en Peru! Ook Venetië zou ik graag nog eens bezoeken. Heel veel dus haha!

Wat is jouw meest ideale vakantie? (strandvakantie, shopping trip, culturele vakantie etc.)
Een vakantie waarbij je veel kan chillen op het strand, maar ook veel steden erom heen kan bezoeken, en de stad zelf, en restaurantjes enzo, een beetje een combi van strandvakantie en citytrip.

Welke plek vond je zo bijzonder dat je die nog wel eens wilt bezoeken? 
Ik wil super graag terug naar Indonesië! Ik mis dat land best wel en sta te trappelen om er weer eens een keer naar toe te gaan!

Ben je al eens voor werk naar een leuke bestemming gestuurd? Zo ja, waar?
Haha nee, ik zit ook gewoon nog op school. Ookal heb je met school ook wel eens leuke reisjes, zo ben ik dit jaar met mijn klas naar Engeland geweest.

Met wie ga je meestal op reis?
Met het gezin.

Met wie zou je graag nog eens op vakantie gaan? (dit mag iedereen zijn: familielid, vriend(in) of beroemd persoon)
Ik zou graag wel met een groepje vrienden gaan, wel een klein groepje, zomaar vier mensen ofzo.

Wie of wat zou je meenemen naar een onbewoond eiland?
Mijn ouders, mijn zusje en broer, mijn poezen, mijn camera en natuurlijk kleding.

Ben je al eens in Nederland op vakantie geweest? Zo ja, waar?
Ja, best wel wat keer. Een paar keer in Zeeland, in Friesland zijn we een keer geweest en ook in Ermelo.

Ga je liever naar een attractiepark of dierentuin?
Attractiepark.

Zou je liever een ski- of zonvakantie willen hebben?
100% zonvakantie!

Wat is jouw leukste vakantieherrinering?
Sowieso de twee maanden tijd dat ik in Indonesië ben geweest!

Wat is jouw minst leuke vakantieherrinnering?
Tijdens de vakantie in Friesland hadden we super veel regen, en was het helemaal niet lekker warm, beetje jammer dus.

Naar welke landen ga je dit jaar op vakantie?
Engeland! Ik vind dit zo onwijs leuk!

Waar zou je nooit op vakantie gaan?
Hongarije, die kanten trekken me niet echt. Maar je weet maar nooit waar ik terechtkom. Maar ik denk niet dat dat een land is wat ik snel ga bezoeken.

Neem de Tag over als je dit leuk vind, en laat me weten in de reacties als jij hem ook hebt ingevuld, ik ben benieuwd naar jouw antwoorden!   

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.