Back 2 School #2 Outfit + Haarstijl

01 augustus 2016


Hi allemaal!
Dit is alweer het tweede artikel in de Back 2 School serie en vandaag laat ik jullie 2 outfits zien die geschikt zijn voor de eerste schooldag!

Op de eerste schooldag kan het natuurlijk warm zijn, maar ook koud, dus daarom heb ik twee outfits gekozen! Ook laat ik jullie nog een leuke haarstijl zien.





Dit is de outfit voor als het wat kouder is, ik combineer een simpel zwart shirt met een blauwe broek en mijn favoriete Nikes, 100% mezelf, dus dat is top!





Dit is mijn outfit voor als het warmer is, hij is luchtig, mooi, simpel, en niet overdressed. Ik vind hem persoonlijk heel leuk, en mijn All Stars eronder maken het helemaal af!

De haarstijl


Omdat ik vrij simpele outfits heb, leek het me wel leuk om de haarstijl ietsjes bijzonderder te maken! Zo heb ik al mijn haar naar een kant van mijn gezicht gebracht, heb ik dat ingevlochten en ingebonden tot een staart, makkelijk en leuk!

Wat vind jij van deze outfits?

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.