2 manieren voor het wassen van je BeautyBlender

21 augustus 2016


Hi allemaal!
Ik was mijn make-up kwasten, allemaal kwasten met (synthetische) haren, maar hoe maak je dan een make-up spons schoon? Ik wilde liever geen baby shampoo gebruiken, dan moest ik daar speciaal voor naar de winkel, dus ik zocht alternatieven en vandaag deel ik die met jullie!


Manier 1: met een blokje zeep

-Maak de zeep en je beautyblender nat
-Wrijf met je Beautyblender over de zeep

-Knijp het zeep eruit
-Houd hem onder water en knijp hem dan nog eens uit
-Herhaal dit tot je Beautyblender schoon is!

Manier 2: met vloeibare zeep (handzeep)

-Doe een pompje zeep op je Beautyblender
-Wrijf dat in

-Knijp het uit
-Spoel met water al het zeep eruit
-Herhaal dit tot je Beautyblender helemaal schoon is!

Dit waren de twee manieren voor het schoonmaken van je Beautyblender, welke manier lijkt jou het fijnst?

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.