Zelfrespect Tag

09 juli 2016


Hi iedereen!
Vandaag heb ik weer een Tag voor jullie klaar staan! Ik heb al een poosje geen Tag meer ingevuld dus ik vond het wel weer eens tijd. Vandaag de beurt aan de Zelfrespect Tag!

3 Positieve punten van jezelf
Ik ben denk ik best zachtaardig, ik doe mijn best aardig te zijn, en ik denk dat dat best wel gelukt is. (Ookal verlies ik ook wel eens mijn zelfbeheersing hoor) En ik denk goed na voordat ik wat zeg.

3 Dingen die je mooi vindt aan jezelf
Ik heb diepblauwe ogen, wat ik best wel mooi vind en mijn nagels kan ik heel lang laten groeien, zonder dat ze afbreken. Soms komen er zelfs mensen naar me toe met de opmerking of ik nepnagels draag haha. Mijn lengte vind ik ook niet verkeerd, lang genoeg om overal bij te kunnen, maar ook zeker niet te lang, gewoon middelmaatje!

3 Bereikte doelen waar je trots op bent
Ik sta dit jaar een 6,3 voor Wiskunde op mijn eindrapport, iets waar ik best wel trots op ben! Ook het feit dat ik al ruim een jaar blog, moet genoemd worden. En de derde weet ik niet zo goed.

In welke kleding voel jij je het mooist?
In een skinny jeans, een mooi topje en mijn Adidas vest met de hartjes.  

Wat zou je willen veranderen aan jezelf?
Aan mijn uiterlijk niets, niet omdat ik mijzelf perfect vind, maar omdat ik mij daar niet comfortabel bij voel en als ik echt iets heel lelijk vind, kan ik dat altijd met make-up wel verdoezelen. En qua karaktereigenschappen, ik zou graag geduldiger zijn, maar dat is iets waarin je kunt groeien.

Wat zou je nog willen bereiken?
Ik weet het eigenlijk niet zo goed, ik denk dat ik mijn toekomst dromen wil waarmaken.

Wat zullen jouw vrienden over jou zeggen?
Ik denk, mijn aardigheid. Ik heb dat wel eens gehoord, en dan heb ik het niet over de standaard beleefdheid, maar echt het proberen aardig te zijn op de momenten dat je dat eigenlijk niet kan zijn.

Dit was de Tag! Neem hem over als je dat leuk lijkt, ik ben namelijk ook benieuwd naar jouw antwoorden!  

 

 

3 opmerkingen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.