My Bottle ~Collab met Eva #3

01 juli 2016


Hi iedereen!
Vandaag hebben Eva en ik beiden een review over de flessen van My Bottle, een super leuk merk dat ik nog niet kende, maar wel heel leuk is! Kijk je mee naar mijn verdere mening?

De MyBottle is verkrijgbaar in 7 verschillende kleuren, waarvan ik wit koos! Het ziet er mooi uit vind ik, simpel, maar toch uniek!

Bij de My Bottle kregen we een tasje, waarop staat: Don't touch this is my bottle. Leuke tekst en het geeft net wat extra's aan het geheel, het is de kers op de taart!

Het MyBottle pakketje bestaat uit 3 dingen, de fles zelf, een thee-infuus en het leuke tasje waarin het wordt geleverd! Dit is wat MyBottle zegt over de drinkfles:


My Bottle is een hippe, trendy drinkfles voor water, thee, sapjes en smoothies. Hij heeft een inhoud van 500mL, is BPA vrij en is gemaakt van stevig plastic met de letters 'MyBottle' erop zodat er geen misverstand kan ontstaan, dit is jouw fles! Deze leuke drinkfles komt in een bijbehorende tas met de tekst 'Don't touch, this is my bottle'. My Bottle is gemakkelijk te reinigen, zowel met de hand als in de vaatwasser. Het handig thee-infuus zorgt ervoor dat je verse thee, of je theezakje apart in de fles kunt stoppen wanneer jij wilt! De musthave van 2016! 

Wat ik fijn vind van deze fles is dat hij groot is, er kan dus lekker veel in! Ook een pluspunt is dat er zowel koude als warme dranken in kunnen, geschikt voor koud water in de zomer en warme thee in de winter! En oh wat vind ik het tasje leuk!


Wat is BPA vrij? 
BPA (Bisphenol A) is een chemische grondstof voor kunstof verpakkingen. BPA is niet heel goed om binnen te krijgen, tegenwoordig zit het in blikjes en veel plastic flessen. My Bottle wilt voorkomen dat wij door hun drinkflessen dit stofje binnenkrijgen dus hebben ze hun flessen BPA vrij gemaakt, iets wat alleen maar positief is!

Wat vind ik van het thee-infuus?
Ik weet niet zo goed hoe ik dat ding moet omschrijven, ik vind het geen mega goede toegevoegde waarde, maar dat kan ook komen doordat ik nooit losse thee drink. Wel geef ik toe dat het het drinken vergemakkelijkt, er zit namelijk zo'n gaatje in (net als bij Starbucks) waardoor je er heel gemakkelijk door kan drinken!

Ik ben enthousiast! Het enige dingetje is dat ze adviseren hem rechtop te bewaren, waardoor ik bang ben dat hij gaat lekken, maar tot nu toe heeft hij dat gelukkig niet gedaan! Ik ben in ieder geval heel blij met de fles en zal hem zeker nog vaak gebruiken, en nog een leuke bijkomstigheid, hij is best budget :)

My Bottle kost 9,95 en het tasje kost 2,95
My Bottle is te koop via hun website Mybottle.nl

*Dit product heb ik ontvangen ter review

1 opmerking

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.