MAC Stash

20 juli 2016


Hi allemaal!
Ik vind het altijd heel erg leuk om video's te kijken waarin mensen hun hele MAC collectie laten zien, maar ik dacht dat dit ook best in artikel vorm kan! Ook al heb ik een hele bescheiden stash, ik vond het toch wel de moeite waard om het te laten zien!


Lipsticks
Ik heb 4 lipsticks, twee matte en een Glaze en een Frost. Mijn allereerste MAC lipstick is Please me, dat is een hele mooie roze, matte tint die heel veel mensen hebben en ik denk dat hij ook perfect is als eerste MAC lipstick. Mijn tweede was een rode lipstick met een Glaze (glanzende) finish, namelijk Hot Tahiti. Ik vind hem super mooi want het is een hele subtiele rood, waardoor je als je wilt, hem zelfs wel op gewone dagen kan dragen! Hij is dus zeker niet te heavy. Na mijn rode lipstick vond ik het tijd voor een nude lipstick en dat werd Angel. Angel heeft een Frost (glanzend en met glittertjes) finish en dit is mijn minst gebruikte MAC lipstick. Maar hij is wel heel mooi, hij is licht roze en geschikt als everyday kleurtje! En dan mijn laatste is Mehr, en dat is mijn favoriet! Hij is matte, en oogt roze paars en is geschikt voor iedere dag maar ook voor als je uitgaat, hij is mulitfunctioneel!

Op volgorde: Please me-Hot Tahiti-Angel-Mehr


Blush & Highlighter 
Ik heb 1 blush en 1 highlighter van MAC. Laten we beginnen bij de blush! De blush die ik heb komt uit de Mineralize lijn, die is ook iets duurder dan de gewone lijn, maar sluit integenstelling tot de normale lijn magnetisch. De blush die ik heb heet Dainty en is een mooie beginnerskleur, bij deze weet je vrijwel zeker dat hij je staat! De highlighter die ik heb is Lightscapade, dit is een wit-gouden highlighter met een bijzonder patroon, waar ook blauw in zit! Echt een mooie, subtiele highlighter!



Linkjes naar review 
MAC Please me
MAC Hot Tahiti
MAC Angel & Lighscapade
MAC Mehr
MAC Dainty

Welke MAC producten heb jij? En welke zou je graag willen hebben? 

4 opmerkingen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.