Lights of Oriënt Bronzer 02 Oriëntal Beauty

05 juli 2016


Hi allemaal!
Vandaag heb ik een review voor jullie van mijn eerste bronzer, hij komt uit de Limited Edition die momenteel te koop is, namelijk de Lights of Oriënt collectie! Ik nam enkel een bronzer mee en vertel jullie vandaag mijn mening over dit product, wat overigens een prachtig patroon heeft!


Ik las dat deze collectie dat hij tot half Juni te koop was, maar ik kwam nog steeds een schap tegen met de producten van deze LE, dus wie weet, kan je toch ergens nog wat scoren!


De Lights of Oriënt collectie bevat een oogschaduw paletje, twee kleuren bronzers, een highlighter stick, een blush, drie matte lipsticks, een eyeliner, eyebrow shaper, vier kleuren nagellak, opplak tattoos, een bodysplash en tot slot een blush brush, heel veel dus! Maar heel veel was al op dus vandaar dat ik ook maar een product uit deze collectie heb gekocht. Maar de collectie is wel onwijs mooi zeg! Allemaal mooie patroontjes, kleuren en soorten, wauw!

De bronzer was bij het Kruidvat filiaal waar ik was alleen nog maar de kleur 02 te koop, maar op zich zag hij er niet te donker uit, ik was alleen bang dat hij een beetje oranje zou uitslaan, maar gelukkig valt dat mee!

De bronzer heeft een heel mooi, bijzonder oosters patroon, met middenin een stip van highlighter. De highlighter is goud van kleur, heel warm dus! Zelf vind ik de koelere highlighters wat mooier bij me staan, ook vond ik de highlight kleur niet heel bijzonder en is hij vrij poederig, dat rondje had voor mij dus niet persé gehoeven.


Nu over naar de bronzer zelf! Ook de bronzer is vrij poederig, maar daardoor wel heel gemakkelijk uit te blenden. Ook brengt hij mooi zacht aan en kan je hem goed opbouwen, als beginner kan ik er goed mee overweg!

De kleur is niet heel assig, maar ook zeker niet oranje. Ik vind hem, ondanks dat het de donkerste kleur is, mooi bij mijn huid passen. De bronzer brengt niet vlekkerig aan en blijft ook goed zitten, je kan hem overigens ook duidelijk zien zitten! Maar niet te heftig, een goede balans.

Ik was een beetje teleurgesteld door de swatches, bij beide kleuren kwam er niet heel veel pigment vanaf (op de foto hierboven ben ik er meerdere malen overheen gegaan) en het geheel was vrij poederig. Gelukkig viel het op mijn gezicht alles mee, het eindresultaat was zelfs veel mooier dan ik dacht, alles was een mooi geheel, dat natuurlijk oogde en mooi samensmolt met mijn huid.


Ik ben enthousiast! Het is een mooie budget bronzer, die voldoet aan mijn eisen. Alleen jammer dat het highlighter rondje niet echt heel veel toevoegt, maar ik moet wel zeggen dat het mooi staat in de verpakking. Dit is dus zeker een aanrader!

De collectie is te koop bij o.a. Kruidvat en de bronzer kost 3,39

1 opmerking

  1. Hij ziet er wel heel gaaf uit met al die vormpjes en figuurtjes in de poeder!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.