·Croptop· Collab met Eva #7

29 juli 2016


Hi allemaal!
Ook deze zomer zie je heel veel Croptops, shirtjes die niet verdergaan dan je navel. Je hebt er heel veel, in elke winkel kom je er wel een tegen. Vandaag deel ik mijn mening over Croptops, kijk je mee?

De een vindt een Croptop helemaal geweldig, de ander vindt het niet netjes staan. Beide begrijp ik. Voor nettere gelegenheden zou ik ook geen Croptop aantrekken, je ziet namelijk vrijwel altijd een (klein) gedeelte van je buik, en in sommige situaties is dat gewoon niet gebruikelijk.

Aan de andere kant vindt ik een Croptop super tof, je kan ze leuk combineren, staan altijd goed, en ze zijn heel luchtig voor in de zomer! Wel trek ik dat meestal aan in combinatie met een high-waisted kledingstuk, dat vind ik mooier. Bovendien vind ik high-waisted kledingstukken ook heel fijn zitten en ze combineren gemakkelijk.

Ik heb zelf meerdere Croptops in mijn kledingkast hangen, ik ben er fan van! Ik combineer ze vrijwel altijd met mijn high-waisted shortjes, in de zomer doe ik er geen hemd onder, maar als ik het te koud heb dan combineer ik het meestal met een zwart hemd, zodat het niet raar staat.

Voor sommige gelegenheden trek ik liever een lang shirt aan, omdat dat gewoon weg netter is. Maar ik denk dat je me heel vaak zal zien in een Croptop, dat blijven toch mijn favoriete shirts.

 Eva heeft ook een artikel gemaakt over Croptops, maar in haar artikel geeft ze redenen waarom je Croptops zou moeten dragen. Klik hier om naar haar artikel te gaan!

Wat vindt jij van de Croptop?

1 opmerking

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.