Max & More Face Primer

26 juni 2016


Hi allemaal!
Vandaag heb ik een review van een product dat heel budget is! Namelijk de Face Primer van Action! Ik had hem al eens geprobeerd van een vriendin, en toen vond ik hem best wel fijn! Maar bij de Action waar ik was, was hij toen niet te koop maar toen ik afgelopen week weer een keer ging kijken hing er een rij vol van de primers dus was het tijd om er snel een mee te nemen! Kijk je mee naar de review?



De verpakking vind ik leuk, en handig! Alleen niet heel stevig, want het dopje ging er gelijk al af. Maar ja, dat is wel een beetje te verwachten voor 1,99.

De structuur is onwijs zacht en smeert heel fijn uit, en trekt ook snel in. Zodra je het uitsmeert wordt hij ook transparant en zie je er niks meer van terug. Zodra het een beetje plakkerig wordt kan je je foundation aanbrengen, en blijft hij lang zitten.

Ik merk verschil! De foundation blijft inderdaad langer zitten, dus in feite doet hij waarvoor je het koopt. Maar ik moet wel zeggen dat het daarmee gedaan is. Ik merk bijvoorbeeld dat bij andere primers, dat de foundation ook mooier op de huid ligt en makkelijker verdeelt, maar dat is bij deze niet het geval.

Maar hé, voor een primer die 1,99 kost hoor je mij niet klagen! Dit is een prima primer die ik er graag bij pak, en die doet wat hij moet doen. Het is niet de allerbeste primer die er te krijgen is, maar ook zeker niet de slechtste! Dit is zeker een goede primer als je eens wilt proberen of een primer wat voor jou is, want voor 1,99 valt er niet veel te verliezen.

Max & More Face Primer 1,99
Te koop bij de Action

1 opmerking

  1. Ik wist helemaal niet dat de Action ook primers verkocht! De laatste tijd krijgen ze zo veel van die leuke make-up items erbij!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.