HTML & CSS #8 Code voor het veranderen van de grote van je foto (uitlijnen)

29 juni 2016


Hi allemaal!
Ik heb al een hele tijd geen HTML en CSS artikel meer gemaakt, en gisteren was ik bezig met een verandering aan mijn lay-out (de sidebar is weg) en ik mijn fotogrootte wilde aanpassen en de code niet meer wist, maar uiteindelijk wel vond wilde ik de code gelijk delen! Het is super simpel dus kijk maar snel mee!

Ga naar Blogger-->sjabloon-->geavanceerd-->CSS toevoegen en plak deze code daar: de 660px die daar staat, dat getal moet je aanpassen aan de breedte van jouw blog! Pas dan lijnt hij mooi uit.

.post-body img {
max-width:660px;
max-height:auto;
}

Een kort artikel, maar wel handig, en omdat het gewoon het mooiste is als je foto gelijk loopt met je tekst, kan deze code heel handig zijn en veel verschil maken op je blog!

X
Angela


 





2 opmerkingen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.