Essence all about matt high coverage concealer & eyebrow gel

05 juni 2016


Hi allemaal!
Vandaag heb ik weer een beauty review voor jullie, iets wat al best wel lang geleden is! Hoog tijd dus haha. Vandaag review ik een nieuwe concealer, en een soort van dupe (geen offieciƫle volgens mij) van de Anastasia Dip Brow Pomade. Kijk je mee?


Laat ik beginnen met de concealer! Ik zocht eigenlijk de concealer van Catrice, maar die was op, toen ging ik naar Essence, maar de variant die ik wilde, die was ook op! Dus eigenlijk heb ik deze per toeval achter deze concealer gekomen en daar ben ik heel blij om want ik zeg je alvast, deze is super fijn!


De concealer lijkt in eerste instantie donker en heel geel, maar dat pakte gelukkig heel anders uit! Hij is mooi licht, en dat geel verdwijnt gelukkig ook weer snel! Ik heb de kleur 05 Ivory, de allerlichtste en gelukkig is hij ook echt licht! Hij dekt mooi en is mat, iets wat ik graag zie bij een concealer!


Ik zie ze zo vaak voorbij komen! En dan heb ik het natuurlijk over de Anastasia Beverly Hills Dip Brow Pomade. Een gel liner voor je wenkbrauwen, maar o wat zijn die dingen duur! Maar gelukkig heeft Essence de oplossing: een gel liner voor je wenkbrauwen maar dan budget!

De kleur is gelukkig niet te warm, ik was wel bang dat hij te donker was, maar dat valt mee, een beetje doorborstelen en dan komt het wel goed.

De brow gel werkt prima, strak en snel, je hebt binnen een paar minuten mooie strakke wenkbrauwen. Nu heb ik er niet het optimale eruit kunnen halen doordat ik een vrij los kwastje gebruikte, een stevig kwastje werkt beter.



Ik ben super blij met de brow gel, hij is mooi, strak, genoeg pigment, love it! Ik zou hem zo weer kopen denk ik. Het is wel even wennen, het werkt anders dan poeder dus het is even oefenen, maar dan heb je ook wat! De kleur die ik hier heb gebruikt is 01 Brown, dat is de enigste kleur die er is.

Essence all about matt high coverage concealer 1,99
Essence eyebrow gel 2,99
Te koop bij o.a. Kruidvat 

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.