Eerste indruk: L'Oréal Infallible 24H Matte foundation & MUA Eye Define Felt Liner

18 juni 2016


Hi allemaal!
Ik heb een blog die in het teken staat van persoonlijke artikelen, hier en daar gooi ik er een OOTD tussen en soms...... beauty reviews! Dit is niet echt een review, maar een eerste indruk, dat komt omdat ik de items vandaag heb gekocht in de aanbieding, namelijk in de actie van Kruidvat 1+1 gratis, ik had 10 euro korting, dus ik moest dit natuurlijk kopen! Maar omdat ik dit artikel graag 1 dag later online wilde hebben heb ik besloten er een eerste indruk artikel van te maken! Terug naar waar we waren: dit artikel wijd ik dus aan een beauty product en dit keer niet van Essence of Catrice maar van L'Oréal en MUA! Van deze merken heb ik niet veel (eigenlijk niks) en daarom zie je ze ook niet vaak op mijn blog terug komen, maar daar gaat verandering in komen, want vandaag heb ik mijn eerste review over deze twee leuke merken!


Wat had ik al veel gehoord over de L'Oréal Infallible 24H foundation, hij leek me ook heel fijn, alleen ik twijfelde over de kleur, en hij is ook de goedkoopste niet dus daarom wilde ik er graag goed over nadenken, uiteindelijk toch maar meegenomen, nu de zomer komt ben ik wat donkerder en dan matched de kleur wel!

De verpakking is echt mooi, hij is namelijk mat (net als de foundation zelf) en daar houd ik van. Een tube is ook wel fijn, ook al ben ik een potje gewend, dit is ook zeker niet verkeerd.


De foundation is fijn! Hij brengt fijn aan, ik vraag me alleen af of hij echt 24 uur blijft zitten, dat heb ik ook helemaal niet nodig, 8 tot 10 uur zo al mooi zijn! Hij is mooi mat, alleen ik heb wel een nadeel. De foundation is heel roze, iets te roze voor me maar het kan net, ook heb ik een droge huid dus benadrukt hij wat velletjes maar dat zie je alleen van dichtbij. Hij voelt comfortabel en luchtig aan op de huid, ik voel me geen geschminkte pop ofzo. De kleur matched dus niet 100% met mijn huid maar het kan wel, ik ben in ieder geval blij dat ik hem heb uitgeprobeerd.


Ik moet wel zeggen dat ik mijn Catrice foundation net zo goed vind (op het eerste gezicht, ik hoop dat deze van L'Oréal langer blijft zitten) de All Matt+ van Catrice zou ik dus eerder kopen, ook omdat die wel de helft goedkoper is.

En dan nu over naar een merk waarvan ik nog helemaal niks had! Make-up Academy ligt al een poos in de schappen van Kruidvat en ik heb er talloze keren voor gestaan en niks gekocht, maar nu heb ik het toch gedaan! Ik had nog een nieuwe eyeliner nodig, en aangezien Catrice en Essence waren uitgesloten bij deze actie (grrrr) besloot ik om nu dan toch wat mee te nemen bij MUA (geloof me, als Essence en Catrice niet waren uitgesloten was ik thuisgekomen met allemaal items van hun, dus ik ben wel blij dat ik nu ook eens naar andere merken ben gaan kijken!) dus ik dacht, laat ik de eyeliner meenemen. Ik wilde er graag een met een stiftje, en deze was lekker goedkoop dus dat kwam mooi uit!


De punt is mooi dun! Ook is hij intens zwart en brengt hij gemakkelijk aan. Hij is, als je de eyeliner aanbrengt, wel een beetje droog, maar daar heb ik niet heel erg last van. Ik draag hem wel met oogschaduwbasis en wat poeder eronder, zodat hij niet gaat vlekken, maar eigenlijk doe ik dat altijd.


Deze eyeliner is heel gemakkelijk in gebruik, je kan er een mooi dun lijntje mee zetten, dat intens zwart is, en hopelijk (denk het wel) lang blijft zitten!

Ook de verpakking vind ik leuk, lekker simpel zwart met witte letters, ik houd hier wel van! Mijn eerste kennismaking met MUA is zeker positief! Ik denk dat er zeker nog meer spullen van dit merk in mijn winkelmandje terecht zullen komen (oeps) Ik heb ook nog met het Undressed me too oogschaduw palette in handen gestaan, maar omdat ik op het moment niet veel oogschaduw draag heb ik besloten die voor een ander keertje te bewaren, want waarschijnlijk beland hij toch wel in mijn stash!


Ik ben blij met mijn producten, en kennismaking met twee hele leuke merken. Het enige issue is dat L'Oréal niet het goedkoopste merk is, en ik dan toch liever bij Essence en Catrice om de hoek kijk, omdat die ook hele mooie, goede producten hebben voor een heel klein prijsje!

L'Oréal Infallible 24H Matte foundation 15,99
MUA Eye Define Felt Liner 3,49

Wat vind jij van deze producten?

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.