Challenge: 30 dagen geen snoep en snacks UPDATE 4

30 juni 2016


Hi iedereen!
Vandaag is de laatste keer dat ik een update schrijf over deze challenge, want precies vandaag is de laatste dag! Het is 30 Juni, en het was de hele maand Juni, dus vandaag eindigt de challenge! Wil je weten of ik het de laatste week een beetje kon volhouden? Lees dan snel verder!

De laatste week is geweest, alleen vandaag nog! O wat gaat het snel! Ik ben aan de ene kant wel blij dat het afgelopen is, het is gewoon fijn om alles te kunnen eten, zonder te moeten denken, o nee, dit mag niet. Ondanks dat vond ik het wel leerzaam, en ik had ook niet gedacht dat ik het echt ging volhouden. Al moet ik wel zeggen dat de uitzondering van zelfgebakken dingen wel fijn was. Maar ik heb het er beter vanaf gebracht dan dat ik van te voren dacht, misschien ook wel omdat het gewoon went, en je vindt lekkere alternatieven! Ik merk wel dat ik minder snel trek in lekkere dingen heb, je leert genoegen nemen met minder ofzo, ik weet niet precies hoe ik dat moet uitleggen.

Als 'beloning' dat ik deze challenge heb gedaan, en het ook echt heb volgehouden, ga ik morgen (want dan ben ik vrij!) met mijn moeder naar Ermelo, een heel gezellig dorpje, dan gaan we daar wat lekkers eten en drinken en even het ministadje in! Heel leuk, ik heb er echt zin in!

De maand is zo snel voorbijgegaan! Ik zal toch stiekem wel een beetje blij zijn als hij om is, maar ik ben ook blij dat ik het heb gedaan! Ik heb geleerd dat ik ook best zonder dat ene koekje kan, en dat ik niet altijd chocola hoef te eten, achteraf miste ik het namelijk ook niet! Ik ga het voortaan zeker niet 'geen snoep en snacks' eten, want ik vind dat dat op zijn tijd best mag, alleen ik hoef niet altijd 'meer', 1 snoepje is ook gewoon goed.

Hoe vindt jij dat ik het er van af heb gebracht?

 

1 opmerking

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.