Bijna vakantie

14 juni 2016


Hi allemaal!
Ik heb even zin om met jullie te praten, dus vandaag even een persoonlijk artikeltje!

Ik merk dat de laatste weken school voor mij echt zwaar zijn, en niet eens zozeer met de leerstof ofzo, (ook al is mijn motivatie verdwenen als sneeuw voor de zon) maar elke keer vroeg uit bed, naar school, huiswerk, leren, gewoon die hele routine, ik ben het zat. Soms ben je er gewoon klaar mee en wil je vakantie. Tijd voor jezelf, voor leuke dingen, voor hobby's, uitslapen, geen verplichtingen, niet denken aan cijfers en wiskunde, gewoon lekker helemaal niks.

Nu Donderdag begint mijn toetsweek, en die duurt dan tot en met die Donderdag daarop. Dit is mijn eerste toetsweek, en ik heb in die week 10 toetsen. Gelukkig ook heel veel toetsen waarvoor je niet hoeft te leren zoals lees en luistertoetsen. Maar als die week dan is afgelopen dan heb ik ook echt geen leerwerk meer! Nog twee weekjes dus, dan kan ik weer ademhalen. Haha, zo erg is het nou ook weer niet maar ik zal blij zijn als dit schooljaar is afgerond, en ik gewoon zes weken lang op mijn luie kont kan zitten :)

Verder komt natuurlijk bijna de uitslag van mijn winactie eraan! Oke, nog een week, maar ik ben zo enthousiast! Er doen al ruim 30 mensen mee, iets waar ik wel trots op ben! (En wel mag zijn denk ik) het is meer dan verwacht! Ik ben trouwens zelf ook heel benieuwd naar de uitslag!

En nog iets wat ik zoooo leuk vind: de collab met Eva! Daar hebben jullie al een aankondiging van kunnen zien, en we hebben zóveel ideeën! Eerst zou het een 6-weekse collab zijn, toen hadden we zoveel ideeën dat we besloten er 8 weken van te maken! Jullie gaan het allemaal nog zien, maar het is echt een van de leukste collabs die ik gedaan heb!

Zo, dit is hoe het er nu voor staat, nog even doorzetten, de laatste lootjes, en ik kan me volledig op mijn blog storten, zoveel fotograferen als ik wil, zolang uitslapen als ik wil, en zoveel genieten van de zomer als ik wil!

Hoe vind jij die laatste weken op school? Of heb je al vakantie?

4 opmerkingen

  1. Je mag zeker trots zijn op de 30 mensen die meedoen❤️ En het komt allemaal goed schat xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die hele school-routine ben ik ook een beetje zat.. Ik ben blij als het eindelijk vakantie is! En trouwens, ik vind toetsweken ook al als een soort "vrije tijd": 2 uur naar school voor de toetsen, dan leren, en voor de rest van de dag heb je vrije tijd! ( = extra bloggen enzo)En leuk dat je onze collab nu al een van de leukste collabs vindt! Ik vind het ook heeel leuk dat je voorstelde om een collab te doen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog 2 weekjes, we kunnen dit❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben heel benieuwd naar je collab! En dat van die verdwenen motivatie, I feel you. Gelukkig ben ik ook over 2 weken waar klaar met school!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.