10 Summer Goals

25 juni 2016


Hi iedereen!
Vandaag deel ik met jullie mijn Summer Goals, want als er een seizoen is waarin je veel leuke en toffe dingen kunt doen, dan is het wel de zomer! Je hebt zeeën van tijd, geen huiswerk, heerlijk! En daarom deel ik in dit artikel allemaal dingen die ik heel graag wil doen in de zomer!

Ijsje met heeeeeel veel bolletjes
Dat moet je gewoon een keer gedaan hebben! En aangezien de Zomer het ideale seizoen is voor ijs, lijkt me dit een mooie summer goal!
 
Naar een mooie plek om foto's te maken
Ik zou wel eens naar zo'n plek willen waar je perfecte foto's kunt maken, met een mooie zonsondergang, ik word al enthousiast bij het idee alleen al!

Cinnamon rolls maken
Dit is niet echt iets om te eten in de zomer maar ik zou ze wel heel graag eens willen maken! En zoiets lekkers, dat kan toch elk seizoen?

1K volgers op Instagram
Ik denk niet dat ik deze ga behalen omdat mijn aantal volgers niet heel snel stijgt, maar het is wel een leuk goal! Momenteel zit ik op 688 volgers, nog heel veel te gaan dus haha!

Een nieuw boek kopen
Ik weet niet waarom, maar daar heb ik gewoon zin in! Een echt goed boek, waar ik even zoet mee ben, yes please!
 
Maaike & Domenico serie opnieuw lezen
De boekenserie Maaike & Domenico is echt geweldig, er zijn 9 delen, maar helaas heb ik alle delen al gelezen. Daarom zou ik graag weer bij 1 beginnen en de hele serie opnieuw lezen! Lijkt me heel tof, ook omdat het al een poosje geleden is dat ik een boek van de serie heb gelezen, dat maakt het alleen maar leuker! Wie weet, kom ik er wel achter dat ik heel veel dingen uit het boek vergeten ben.....

Een zomer jurk kopen
Ik zou wel eens zo'n heel mooie jurk willen kopen, die heel mooi is voor in de zomer, en gewoon lekker zit en in een heel mooi kleurtje!

Nagels laten doen
Ik wil al een tijdje een keer mijn nagels laten doen, gewoon een keer professioneel! En dan natuurlijk met nagellak die wél lang blijft zitten, dat zou ik echt heel leuk vinden!

Make-up indeling
Ik wil heel graag een antislip matje in mijn make-up la, en dan ook nog bestekbakken (oké, dit klinkt heel raar!) Maar daar past je make-up ideaal in, en dan verschuift het ook niet! En dan ga ik het helemaal mooi indelen en ordenen, dat lijkt me zo leuk!

Nieuwe lens
Ik zou heel graag de 50mm lens willen aanschaffen, dan kan ik die de hele zomer uitproberen en mooie foto's ermee maken, alleen nog even sparen! Maar daar heb ik nog de hele zomer de tijd voor ;)

Wat is jouw Summer Goal? 

P.S. Dit artikel heb ik gemaakt omdat Roos  een tijdje geleden een artikel maakte over haar Summer Goals, en ze vroeg of meer bloggers hun eigen Summer Goals wilden delen, en dat wilde ik natuurlijk heel graag! Dus even credits naar haar, en je kunt natuurlijk ook haar blog Soitsrose.blogspot.nl bezoeken!  


 

1 opmerking

  1. Super leuk je goals en tof dat je ook mee doet! Ik ben benieuwd naar de lens want ik zelf zou hem ook zo graag hebben!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.