Vandaag begint school weer

09 mei 2016


Hi allemaal!
Hoe was jouw vakantie (of heb je misschien nog vakantie?!) die van mij was heel leuk, alleen morgen begint het hele riedeltje weer, vroeg opstaan, naar school, huiswerk maken, TV kijken en slapen. Wat een dagelijkse sleur haha! Maar zo erg is het nou ook weer niet, behalve dan dat mijn wekker weer een paar uurtjes eerder gezet zal moeten worden.

Ik heb aan de ene kant wel weer zin in school, dat dagelijkse ritme is zo slecht nog niet. Het enige waar ik niet zo naar uitkijk is het vroege opstaan, en ondanks het lekkere toch je huiswerk moeten maken en natuurlijk de toetsen. We gaan de laatste periode in en die wil ik graag goed afsluiten, maar dat vereist wel wat werk.

Ik heb wel zin om weer mijn vriendinnen te zien, en weer bezig te zijn. Op zich vind ik het naar school gaan zelf niet zo erg, alleen die stomme bijkomstigheden zoals huiswerk en toetsen die moeilijk zijn, die dingen vind ik niet leuk. Oké, wie wel eigenlijk?

En jij? Heb jij zin in school? Of baal je dat de vakantie over is? In ieder geval hebben we wel wat leuks om naar uit te kijken: het mooie weer en over een aantal wekend de Zomervakantie! Het schooljaar afsluiten, daar kijkt iedereen naar uit toch?


2 opmerkingen

  1. Ik heb precies hetzelfde. Het zal een gedoe worden, de laatste periode maar we willen over en dat gaan we ook. Nog even hard ons best doen❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag vanochtend zo op tegen school, het is volgens mij nog niet vaak zo erg geweest. Maar de eerste dag heb ik al vast overleefd...

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.