Typerende dingetjes

14 mei 2016


Hi allemaal!
Iedereen heeft wel zijn/haar typerende dingetjes, kleine trekjes die jou typeren, zo heb ik ze ook! Vandaag deel ik er een aantal met jullie.

Nagellak met geen mogelijkheid kunnen bijhouden
Terwijl ik dit typ hebben mijn nagels het toppunt bereikt van gechipte nagellak, ik heb gewoon geen zin in het gestuntel met stroperig spul dat niet wilt dekken. Straks toch maar het potje erbij pakken, dit kan echt niet.

Het nooit warm genoeg hebben
Ik slaap tot en met Mei in mijn onesie en het liefst doe ik er nog slaapsokken erbij. Ik schaam me. Diep.

Uitstel gedrag on point
Héérlijk weer, dus no way dat ik huiswerk erbij wil pakken. Maar ja, het moet, ook al word het later gedaan dan ik gepland had.

Muziek? Ik ken JB en Taylor, dat is toch genoeg?
Ik ben absoluut niet de juiste persoon om aan te vragen of ik nog leuke muziek weet. Ik weet niet wat er allemaal in de Top40 staat, ik blijf 100 jaar steken in hetzelfde liedje. Dat liedje is dan inmiddels ook al super veel gedraaid en dan ontdek ik weer een nieuw liedje en dat is dan mijn nieuwe liedje voor het komende jaar haha.

1 broodje maar?!!
Ja...... ik houd niet zo van brood en voor de lunch eet ik dan ook maar een boterham, terwijl anderen met een broodtrommel aankomen waar 6 broodjes inzitten geniet ik van mijn ene broodje kaas ;)

Facebook niet kunnen bijhouden
Ik begon een Facebookpagina voor mijn blog met de instelling van dat ik daar mijn artikelen op kon delen. Tja, laatste keer zal meer dan zo'n 2 maanden geleden geweest zijn.

Ijsblokjes
Je kent het wel, het is zomer en je doet lekker een flink aantal ijsblokjes in je drinken, om ze er vervolgens weer uit te halen en in je mond te stoppen (en dan erachter komen dat het toch wel heel koud is haha) Maar ja, ik doe dat eigenlijk altijd.

Wat zijn jouw typische kenmerken?

3 opmerkingen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.