Terwijl je huiswerk moet maken

27 mei 2016


Hi allemaal!
Ik tik dit artikel nu omdat ik voor school op de laptop moest, ik moest wat woordjes typen om te leren en eigenlijk hoor ik nu nog ander huiswerk te maken. Maar ja, de laptop staat nu aan, laat ik dan ook maar even een artikel maken voor morgen!

Morgen (voor jullie nu vandaag) heb ik een wiskunde repetitie en het is echt het allermoeilijkste hoofdstuk EVER. Dit word nog wat. Maar ja, ik ga gewoon mijn best doen, straks nog goed oefenen en dan zien we wel wat het word. Meer dan je best kun je niet doen toch?

Kijken jullie Idols? Ik wel en ik vind het leuk omdat daar alle mensen aan mee kunnen doen zonder al het gedoe met voorrondes enzo, zo zie je alles voorbij komen, mensen die prachtig kunnen zingen en mensen die er niks van bakken, en allebei is het leuk en grappig om naar te kijken! En nu de liveshows bezig zijn vind ik het echt leuk omdat je nu de kandidaten al kent, ik ben vooral fan van Nina en Tom, met als Tom toch wel mijn favoriet. Het leuke vind ik aan hem is dat hij zonder al die dansers enzo doet, en dat maakt voor mij dat hij eruit springt, en nog iets, als hij los gaat op het podium, dan doet hij dat ook nog is goed en hij zingt gewoon heel zuiver. En Nina, wow! Zij kan zo mooi en hoog zingen, en zo zuiver! Prachtig.

En nog iets belangrijks: mijn blog bestaat bijna een jaar! En heel vaak als iemands blog een x aantal jaar bestaat doen ze bijvoorbeeld een winactie, alleen ik twijfel, aan de ene kant lijkt het me tof, maar aan de andere kant, wat moet er allemaal in? En stiekem ben ik ook wel een beetje bang dat er niemand meedoet, zoveel bezoekers heb ik niet en zo heel fancy zal de winactie dan ook weer niet zijn, ik heb namelijk niet het budget voor een winactie van 100 euro haha. Ik overweeg ook om een Q&A te doen aangezien ik dat ook nog nooit gedaan heb! De reden daarvoor is voornamelijk omdat ik altijd denk dat ik toch geen vragen krijg, daarom is dat ook een beetje speciaal voor het 1 jarig bestaan van mijn blog. O ja, misschien heb jij zelf wel een heel leuk, creatief idee waar ik niet ben opgekomen, laat het me zeker weten! Suggesties zijn altijd welkom!

Dit was dan het artikel van vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

X Angela

4 opmerkingen

  1. Ik zou sws wel mee doen hoor. En heeeel erg gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuwk! Een Q&A lijkt me echt superleuk❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je blog bijna een jaar bestaat, alvast gefeliciteerd! :) En hoe ging je wiskunde repetitie?

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.