OPI Sao Paulo over there

16 mei 2016


Hi allemaal!
Ik review graag beauty producten maar wat ik niet vaak review is nagellak! Dus het werd weer eens tijd om een lakje te reviewen, en dit keer is het de beurt aan mijn eerste lakje van OPI in de kleur Sao Paulo over there.


Ik houd van taupe kleurige lakjes, maar ik houd niet van taupe lakjes die binnen 1 dag gaan chippen, dus toen ik bij Etos een aanbieding zag van een aantal OPI lakjes nam ik een potje mee van dit (als het goed is) goede merk!

Ik heb mijn nagels gelakt met twee laagjes, dat vind ik persoonlijk het mooist maar het kan ook met een laagje. De kleur is bruin/grijs, niet echt een kleur voor dit seizoen, maar ik vind hem wel onwijs mooi!

De nagellak is niet stroperig en lakt heel fijn, ook blijft hij opzich lang zitten, zo'n 5 dagen houdt hij wel vol, en dit is zonder topcoat, dus met topcoat zou hij misschien wel 6/7 dagen kunnen blijven zitten!
Ik ben heel blij met dit lakje! Het dekt goed, blijft lang zitten en naast dat vind ik dit een onwijs mooi kleurtje. Normaal kost OPI 14,99, ik heb dit lakje in de aanbieding gekocht voor 6,99 bij Etos.

1 opmerking

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.