Lente make-up look, Collab met Hi There Beauty!

03 mei 2016


Hi allemaal!
Vandaag heb ik een artikel, en een heel speciaal artikel want het is een collab! Ik doe een collab samen met Hi There Beauty! Lees snel verder dan vertel ik meer over de collab!

In dit artikel heb ik een Lente make-up look voor jullie en Yente heeft een Lente outfit voor jullie! Als je op deze link klikt ga je gelijk naar haar blog en kan je het artikel lezen!

*De outfit van Yente komt door omstandigheden vrijdag online, dan zal ik het artikel even delen! 

 Nu snel door naar de look!







Voor deze look heb ik een eyeliner getrokken en daaronder alleen een nude oogschaduw op het hele ooglid. Ik heb mijn wenkbrauwen natuurlijk ingevuld en een lieve blush kleur (20 all you need is pink van Essence, echt een aanrader!!) opgedaan en een mooie highlighter eraan toegevoegd. Ook heb ik mijn wimpers van een mooi laagje mascara voorzien en heb ik mijn lippen ingekleurd met de kleur Mehr van MAC. Dit geheel zorgt voor een zachte, lieve look maar je kan wel zien dat er aandacht aan besteed is.

Wat vind je van deze Lente look?

2 opmerkingen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.