Etos highlighting brush

21 mei 2016


Hi iedereen!
Op dit moment ben ik mijn (kleine) kwasten stash aan het uitbreiden aangezien het bestaat uit een paar oogschaduw kwasten, een stippling brush en een blush kwast en that's it. Tijd voor een highlighting brush!


Voorheen bracht ik mijn highlighter altijd met mijn vingers aan maar sinds ik het met deze kwast doe is hij zo veel meer zichtbaar! Dat komt ook doordat dit een vrij compacte kwast is, daardoor brengt hij de highlighter ook wat dikker aan, wat ik wel fijn vind want vaak is een highlighter al heel subtiel.

De kwast vind ik heel mooi, zwart, met uit elkaar lopende haren die aan de bovenkant grijs uitlopen en bol eindigen, en natuurlijk op de steel het nieuwe logo van Etos die heel mooi bij het simpele design passen.

Ik ben blij met deze kwast! Hij brengt de highlighter heel mooi aan, gemakkelijk, snel en hij is heel zacht! Het fijne vind ik is dat hij de highlighter niet te subtiel aanbrengt, maar mooi zichtbaar!

Etos highlighting brush kost 5,- en is te koop bij Etos

1 opmerking

  1. Ik heb niet zoveel verstand van kwasten maar deze ziet er toch wel fijn uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.