MAC Angel lipstick en highlighter Lightscapade

06 april 2016


Gisteren kon je in mijn shoplog al zien dat ik een aantal dingetjes van MAC had gehaald, tijd voor een review dus!

MAC Angel






MAC Angel is een lief, zacht roze kleurtje, heel mooi en alledaags. Op het eerste gezicht dacht ik dat hij wat te licht zou uitvallen maar gelukkig is dat helemaal niet zo! Ik ben heel erg blij met deze lipstick! Het pigment is ook heel goed, doordat het een Frost lipstick is, is hij ietwat sheer en heeft hij een mooie glans.

MAC Lightscapade 





Hierboven zie je de swatches van beide producten! Zoals je ziet is Angel heel mooi sheer, en Lightscapade is een vrij witte highlighter. Waarom ik niet voor Soft and Gentle ben gegaan is omdat ik niet zo van hele opvallende highlighters houd. En Lightscapade heeft een heel mooi en bijzonder swirl effect in de poeder, heel bijzonder met de blauwe accenten erin!

Beide zijn ze kwalitatief goed, dat mag ook wel aangezien je er flink wat duiten voor betaald, maar desondanks, wat een mooie producten!

MAC Angel frost lipstick: 19,50
MAC Lightscapade Mineralize skin finish: 29,50
Te koop bij MAC Pro stores en diverse Douglas filialen.

1 opmerking

  1. Wat heb je een leuke blog! Prachtige producten en de lipstick staat je heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.