Inspiratie voor mijn blog

18 april 2016


Ik krijg vaak de opmerking: waar haal je al die inspiratie vandaan? 9 van de 10 keer heb ik inspiratie, maar soms ook niet en waar haal ik het dan vandaan? Vandaag geef ik je allerlei tips!

Pak je camera en ga naar buiten!
Waar is de inspiratie? (als het lekker weer is) buiten! Ga met je camera op stap, schiet mooie plaatjes en fotografeer je outfit!

Pinterest, Instagram, Google en alle andere social media
Grote inspiratiebronnen zijn natuurlijk Pinterest en Instagram. Ik denk dat meer uitleg niet nodig is haha.

YouTube (DIY, tutorial, shoplog)
Neuzel wat rond op YouTube en binnen 5 minuten heb jij de inleiding van je artikel al klaar!

Slaapkamer
Mest je slaapkamer uit en je komt vast dingetjes tegen die je kan gebruiken voor een artikel, leuke gadgets, oude herinneringen, foto's.... vast heel veel!

Kijk op andere blogs (niet kopiëren maar inspiratie opdoen!)
Je kan altijd ideeën opdoen bij een andere blog, je moet dus niet letterlijk de tekst over gaan nemen, maar je krijgt dan wel snel inspiratie voor jouw eigen artikel!

Ga naar de winkel!
Ga naar Kruidvat en koop een paar producten ter review! (naar welke winkel je dan ook wilt gaan)

Blog inspiratie artikelen
Zelf heb ik ooit een keer een artikel gemaakt over 75 blog ideeën misschien heb je er wat aan!

Hoe doe jij inspiratie op voor je blog? 

1 opmerking

  1. Ik moet van mijn moeder mijn bureau gaan opruimen nu ik dit type... Misschien dat er nog een artikeltje komt uit rollen maar ik ben er bang voor dat dat niet het geval is.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.