Faves of the moment #1

20 april 2016


Hi allemaal!
Vandaag laat ik jullie mijn favorieten van het moment zien! Dit doe ik voor de eerste keer dus ik hoop dat jullie dit leuk vinden!

MAC Angel
Dit is mijn nieuwste aanwinst van MAC en ik ben dol op de lipstick! Het is een lipstick die perfect is voor elke dag, mooi nude met een glansje en toch blijft hij lang zitten, precies wat ik wilde!

Bershka shirt+broek
Ik heb laatst nieuwe kleding geshopt en sindsdien ben ik dol op dit shirtje en al helemaal in combinatie met mijn blauwe denim shortje, love it!
Essence Mosaïc blush 20 All you need is pink
Mijn andere blushes liggen al ongeveer een week aan de kant omdat deze blush mijn hartje gewonnen heeft, wat is dit een prachtige blush! Wat een kwaliteit, pigment en een prachtige kleur! Het geeft mij een hele mooie, warme uitstraling, wauw! Zeker een aanrader :)
All Matt+ foundation 010 light beige
Ik was helemaal weg van de Even Skin tone beautifying foundation maar in Amsterdam hadden ze mijn kleur niet meer. Helaas. Dus ging ik maar voor de All Matt plus foundation (die tot mijn verassing een euro goedkoper was!) eigenlijk wilde ik die foundation niet kopen omdat een matte foundation meestal niet de meest ideale combi is met een droge huid. Maar wat zit de foundation mooi! Hij zit nog egaler dan de Even Skintone, benadrukt bijna niet tot geen velletjes, een goede koop dus!
Real Techniques stippling brush
Eindelijk geen vieze handen meer van het aanbrengen van mijn foundation! Deze kwast brengt de foundation mooi egaal aan, mooi effect en de haren zijn super zacht, love it!
Shawn Mendes -Stitches 
Shawn was laatst in Amsterdam, ik was er niet bij maar we hebben natuurlijk nog de liedjes van YouTube, en Stitches is mijn favoriet! Afgezien van het feit dat hij een hele mooie stem heeft,  brengt hij ook leuke liedjes uit! Ik ben fan :)
Garnier Micellair water
Na al die make-up producten, is het tijd om ze eraf te wassen, en dat doe ik met het Micellair water van Garnier! Ik gebruik de groene versie en ik vind hem heel fijn, hij verwijderd alles heel goed en reinigt mijn gezicht ook prima, een heel fijn product!

Vond je dit artikel leuk? Laat het me weten!





 

2 opmerkingen

  1. Wat een leuke favorieten heb je! MAC Angel heb ik zelf niet, maar vind ik wel heel erg mooi. Ik ben enorm benieuwd naar de Essence Mosaïc blush.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.