Blogregels

09 april 2016


Als blogger heb je bepaalde dingen waar je je aan 'moet' houden. In dit artikeltje vertel ik een aantal regeltjes en wat ik ervan vind!


Onaangeraakte product foto's
Tja, als je iets reviewt wat al gebruikt is krijg je waarschijnlijk allemaal reacties op je afgevuurd: ieuw, wat ziet het product eruit! Ik ben van mening dat het het mooist is als je je product onaangeraakt fotografeert, als het echt heel vies is kan je het misschien beter laten, maar als je maar een klein beetje iets aan het product ziet, waarom zou je het dan niet reviewen?

Het product swatchen
Bij elk product maken we swatches (op de huid laten zien hoe het product eruit ziet) en ik keek een filmpje van een MAC lipstick stash, en toen zei ze: ja, waarom  zou ik het swatchen op mijn arm als je het toch op je lippen doet? Daar zit een kern van waarheid in, en waarom zou je het inderdaad niet gewoon weg mogen laten als jij dat wilt?

Witte achtergrond
Op veel foto's zie je een witte achtergrond (vind ik persoonlijk ook het mooist) alleen ik (denk) te merken dat dat een soort van 'must' is op een foto. Maar hé, laat je eigen creativiteit door je foto's heen zien! Welke achtergrond dat dan ook is, het is jouw foto!
 
Nieuwe collecties
Nieuwe collectie in de winkel? REN ER NAAR TOE. Maar je hoeft niet persé gelijk een product gelijk te bemachtigen voor een review, een paar weekjes later is het product vast nog niet uit de winkel ;)

Herken jij sommige dingen ook als blogger? Laat het me weten!

1 opmerking

  1. Herkenbare punten! Ik herken mezelf vooral in de onaangeraakte producten, haha! Mijn mandje ligt nog vol met mooie, nieuwe producten terwijl ik er nog niet aan mag komen, soms best irritant. En de witte achtergrond vind ik ook heel mooi, maar probeer er vaak iets anders van te maken zodat het niet eentonig wordt. En nieuwe collecties, ja, ik heb er nu een van MAC op het oog die al een tijdje in de winkel ligt, haha! Leuk artikel!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.