Beauty beloftes waar ik niet zo in geloof

04 april 2016


Herken je dat? Dat er staat dat je wallen zullen verdwijnen als sneeuw voor de zon? Maar dat er bijna geen resultaat te zien is? Vandaag deel ik een aantal van zulke dingen die ik niet zo geloof!

48 uur deo 
Kom op zeg, mijn deo houd met een beetje geluk 6 uur, 48 uur, that would be a dream come true. Maar nee, ik ben nog nooit zo'n deo tegen gekomen hoor.

Mascara met het effect van valse wimpers
Sommige mascara's doen het echt heel goed, echt heel goed, maar een vals wimper effect gaat nogal ver, dat ben ik nog niet tegengekomen. (en ik heb al eens zulke mascara's geprobeerd!)

Foundations die zich naar je eigen teint kleuren
Hmmm, een witte foundation die zich naar je eigen teint kleurt, ik weet het nog niet, ik ben niet overtuigd.

Glanzend, stralend en zijdezacht haar
Als er een soort product is dat veel dingen beloofd, dan is het wel shampoo. Maar mijn haar word nooit zo zacht, glanzend en stralend als de dame die staat te shinen op de voorkant van de fles. Licht het aan mij of hebben jullie die struggle ook :0

Foundations die geen droge velletjes benadrukken, eruit zien als een 2e onzichtbare huid, perfect alles bedekt, nooit glanst, blijft de hele dag zitten en natuurlijk beschermt hij tegen de zon
Oke, geef toe, iedere foundation belooft perfecte dekking, JONGENS, WAAROM LIGT ER DAN NOG CONCEALER IN DE WINKELS EN WAAROM WORD CONCEALER DAN NOG STEEDS ZO GOED VERKOCHT. Juist ja. Omdat foundation niet perfect dekt. En hoezo verkoopt gezichts poeder dan nog zo goed, de foundations zijn toch matterend en blijven toch de hele dag zitten ??

Ben jij het met me eens? Of denk je dat deze beauty beloftes wel nagekomen kunnen worden?

1 opmerking

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.