Whats on my make-up stand

24 maart 2016


Hi allemaal!
Vandaag laat ik jullie zien wat er op mijn make-up tafeltje staat! Ben je benieuwd naar de dingen die ik daar heb neergezet? Kijk dan snel mee!

Als allereerste staan er twee make-up organizers, eentje met twee laatjes en eentje met een lipstick houder en nog drie andere vakjes. Ik vind deze heel fijn en die met de laatjes komt van Action en die met de lipstick houder komt van de Big Bazar en allebei rond de 2/3 euro, super goedkoop dus!

In die twee organizers heb ik mijn MAC lipsticks zitten, mijn MAC blush, monstertjes van geurtjes, mijn wenkbrauw kitje, concealer, wenkbrauw gel, oogschaduw palletje en nog andere dingen.

Ook heb ik een groot, hoog glas staan met daarin mijn kwasten en verder staan er nog wat andere essentials.



Wat staat er op jouw make-up stand?

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.