Ingrediënten om een baaldag te overleven

02 maart 2016


Iedereen heeft wel eens een baaldag, ik ook! Dan ben ik chagrijnig en dan lukt er helemaal niks, tijd om jezelf te verwennen dus! Wil je weten hoe ik dit doe? Lees dan snel verder!


Maskertje, douchen en je insmeren met je favoriete body butter! 
Even lekker ontspannen! Dan kan je de dingen die ik hierboven heb opgesomd het beste doen, heerlijk!

Mini high-tea en YouTube
Chocola, nootjes, gesmolten chocolade met aardbeien, verzamel je favoriete etenswaren en eet dat op terwijl je lekker YouTube aan het kijken bent! (en dit hoeft niet perse ongezond te zijn hoor!)

Opmaken
Vind je het leuk om te make-uppen? Pak eens lekker uit en doe lekker wat je wilt, altijd al die mooie rode lipkleur willen dragen met die winged eyeliner, of wil je je nieuwe nude paletje uitproberen? Do It!

Heb je een huisdier? Knuffel daar mee! 
Heerlijk! Lekker knuffelen met je huisdier, een van de beste ingrediënten! Zeker een aanrader :)

Dit waren dan mijn tips! Hoe overleef jij een baaldag? 

 
 

2 opmerkingen

  1. Aaah leuke tips! Die helpen mij ook, sowieso films kijken is heerlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke tips! Vooral het dieren knuffelen helpt bij mij heel goed !! Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.