I fell in love with England

14 maart 2016


Ik had al eerder verteld dat ik naar Engeland ga, en vrijdag ben ik daarvan terug gekomen, vandaag vertel ik jullie er alles over!


Op de foto zie je een foto genomen vanaf de Brighton Pier, een super mooie plek! Je kent vast wel het London eye (die ik kon zien vanuit de kamer waar ik sliep!!) En er is ook een soort 'kleinere versie' ervan, en die heet het Brighton wheel! Ik ben er niet in geweest maar ik heb er wel een mooie foto van.

We zijn ook in Cambridge geweest, en i love die stad! Het is een vrij klein stadje dat heel overzichtelijk is en binnen een dag wist ik al grotendeels de weg door het centrum! We hebben in Cambrigde een Evensong gevolgd (in King's Chapel) Dat is een dienst van 45 minuten in een heel mooi gebouw met allemaal glas in lood ramen, heel mooi!

We zijn ook in de Royal Pavilion geweest (in Brighton) daar mochten we binnenin helaas geen foto's maken maar het is een mega gebouw dat er super mooi uitziet! Daar hebben we een rondleiding gekregen (via zo'n telefooon ding) en dat was ook heel leuk.

Ook hebben we ervaren hoe het is om op een engelse school te zitten, (we zijn naar de Grammar school in Wisbech geweest) En daar is het heel anders, je moet daar een uniform dragen, je moet eten op school kopen, een toffe ervaring maar heel anders dan hier!
Ook zijn we in Canterbury geweest en hebben we nog even rondgelopen in Ely, ook hebben we punting gedaan, dat is dat je in een heel klein bootje gaat en dat iemand die boot dan voort brengt met een stok, dat is heel leuk want dan vaar je zo langs alle gebouwen!

Ben jij wel eens in Engeland geweest?

2 opmerkingen

  1. Nou leuk dat je het vraagt, toevallig ben ik laatst ook in Engeland geweest, met jou nog wel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toevallig wel ;) het was echt mega leuk! Ik ben echt in love met Engeland. Wil echt nog een keer terug♡

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.