#WIDM Wie volgens mij de Mol is UPDATE #2

18 februari 2016


Hey allemaal!
Rop vloog er uit vorige week, gelukkig verdachte ik hem niet maar ik heb wel weer wat andere verdachten!

Waar Annemiek vorige week naar de achtergrond trad, hoort ze nu weer bij de hoofdverdachten. En Klaas staat nog steeds op mijn Nr.1 qua Mol.

Maar wat is het gevaarlijk om te zeggen dat je de een niet verdenkt en de ander wel. Taeke valt niet zo veel op (voor mijn idee) en een Mol zie je niet, en alle kandidaten doen stomme dingen waardoor ze verdacht lijken maar ja, welke actie mag je wel verdacht noemen en welke niet?

In de vorige aflevering verprutste Annemiek de opdracht van de koffers, (zoals Tim al aangaf) en volgens mij is die meid hartstikke goed in het doorgeven van info via de portofoon en mijn gevoel zegt dat ze in die opdracht veel beter had kunnen presteren.

Zit jouw Mol nog in het spel?
 






Bron foto

2 opmerkingen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.