Waarom ik er voor gekozen heb om geloofsartikelen te schrijven

29 februari 2016


Jullie weten het vast wel, ik schrijf artikelen over beauty, persoonlijke dingen, lifestyle, en last but not least, geloof. Maar waarom schrijf ik over geloof? Vandaag vertel ik je er alles over!

Het idee van een blog bestond al een tijdje, maar wat ik wilde schrijven op mijn blog? No idea. Het enige wat ik wist was dat ik beauty reviews wilde schrijven, ik las namelijk veel over beauty en dat was dan ook mijn voornaamste idee voor mijn blog. Inmiddels is mijn blog veel meer dan beauty en heb ik er mijn eigen ding van gemaakt.

Het begon dus met het idee van beauty, maar omdat ik het lastig vond om (veel) stille tijd te hebben, en ik ook op een andere manier met God bezig wilde zijn, leek het me leuk om ook artikelen daarover te schrijven.

Maar ik merk wel dat ik zulke artikelen dicht bij mezelf moet houden, het moet herkenbaar zijn voor de doelgroep die ik heb en het leukste is om het te vertellen door middel van eigen ervaringen, dan is het, het meest interessant voor de lezer.

Ikzelf vind het ook leuk om mijn eigen ervaringen te delen op dat gebied, en ik vind het leuk om erover te schrijven, en ik heb het idee dat het ook een stukje bijdraagt in hoeverre mijn blog uniek is, en mijn persoonlijkheid komt daardoor ook sterker naar voren heb ik het idee.

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.